دستور پیگیری رئیس قوه قضاییه به سازمان بازرسی کل کشور و مسئولان قضایی استان‌های سیل‌زده

آیت‌الله رئیسی از سازمان بازرسی کل کشور و مسئولان قضایی استان‌های سیل‌زده خواست تا ابعاد حادثه را مورد نظارت و ارزیابی قرار دهند.
کد خبر: ۳۳۹۳۰۰
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۲ - 26March 2019

دستور پیگیری رئیس قوه قضاییه به سازمان بازرسی کل کشور و مسئولان قضایی استان‌های سیل زدهبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضاییه با صدور پیامی، ضمن عرض تسلیت به بازماندگان حادثه شیراز از سازمان بازرسی کل کشور و مسئولان قضایی استان‌های سیل زده خواست تا ضمن حضور فوری در مناطق سیل‌زده، ابعاد حادثه را مورد نظارت و ارزیابی قرار دهند.

متن پیام آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

خبر وقوع جاری‌شدن سیل در استان‌های کشور بخصوص در شهر شیراز که منجر به جان باختن تعدادی از هموطنان عزیزمان شد، موجب تأسف و تأثر اینجانب شد.

ضمن عرض تسلیت به بازماندگان محترم حوادث اخیر در شهر شیراز و استان‌های دیگر و آرزوی سلامتی و بهبودی مصدومان این حوادث، از مسئولان محترم قضایی استان‌های مربوطه و سازمان بازرسی کل کشور می‌خواهم با حضور فعال در مناطق سیل‌زده و با همکاری سایر دستگاه‌های ذی‌ربط و امدادگران محترم، ضمن کاستن از درد و رنج مردم حادثه‌دیده، ابعاد و زوایای گوناگون موضوع را ارزیابی کنند تا در خصوص سهل انگاری و بی توجهی احتمالی برخی از دست اندرکاران مسئول، برخورد لازم از سوی دستگاه قضایی صورت گیرد.

سیدابراهیم رئیسی
رئیس قوه قضاییه

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار