مدیریت بحران مازندران در حالت آماده‌باش قرار گرفت

ستاد مدیریت بحران استانداری مازندران خواهان اعلام آماده‌باش دستگاه‌های عضو این ستاد برای مقابله با سیلاب احتمالی در استان شد.
کد خبر: ۳۳۹۳۱۸
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۶ - 26March 2019

مدیریت بحران مازندران در حالت آماده باش قرار گرفتبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «مهدی رازجویان» معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران، طی ابلاغیه ای به فرمانداران، بخشداران، دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران و شهرداران استان، به تمامی نیروهای عمل کننده برای پیشگیری و آمادگی هر چه بیشتر برای رویایی با احتمال وقوع جاری شدن سیلاب تا روز چهارشنبه هفته جاری آماده باش کامل داد.

رازجویان در این راستا اظهار داشت: پیش بینی می‌شود بارندگی‌های حال حاضر و سامانه بارشی پیش رو احتمال روان آب و سیلاب را در رودخانه‌های استان افزایش دهد.

وی با اشاره به اینکه ممکن است بارندگی‌ها، حجم زیادی از برف بالادست را آب و به رودخانه‌ها سرازیر کند، افزود: لازم است که تمامی دستگاه‌ها در حالت آماده باش کامل قرار داشته باشند تا مشکلی برای مردم پیش نیاید.

معاون امور عمرانی استانداری مازندران تاکید کرد: همچنین تا آرام شدن شرایط مرخصی‌های غیر ضروری لغو شده و باید تمامی نیروهای خدماتی و امدادی در تمامی دستگاه‌ها کاملاً برای مقابله با هر حادثه‌ای آماده باشند.

بر اساس پیش بینی هواشناسی مازندران از امشب تا عصر فردا چهارشنبه بارش‌ها شدت گرفته و بالا آمدن سطح رودخانه‌های استان و احتمال سیلاب پیش بینی می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار