نماینده شیراز در گفت‌وگو با دفاع‌پرس تاکید کرد؛

رسیدگی به وضعیت سیل‌زدگان جزو اولویت‌های دولت باشد/ ستادهای بحران در سرتاسر کشور فعال شوند

علی اکبری با اشاره به حوادث اخیر در استان‌های مازندران، گلستان و فارس بر رسیدگی ویژه دولت به وضعیت سیل‌زدگان تاکید کرد و گفت: ضرورت دارد که تمام ستادهای بحران در سرتاسر کشور برای مقابله با هرگونه حوادث احتمالی فعال شوند.
کد خبر: ۳۳۹۳۲۰
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۲ - 26March 2019

رسیدگی به وضعیت سیل زدگان جزو اولویت های دولت باشد/ ستادهای بحران در سرتاسر کشور فعال شوندعلی اکبری نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی دفاع‌پرس، با اشاره به حوادث اخیر در استان‌های مازندران، گلستان و فارس ضمن ابراز تاسف همدردی با مردم آسیب‌دیده اظهار داشت: در این روزها که مناطق سیل زده و مردم آسیب‌دیده به شدت نیازمند یاری مسوولان و مردم هستند، ضروری دارد که مسوولان حضور تاثیرگذار در این مناطق داشته باشند و با تمام وجود برای کم شدن نگرانی مردم آسیب‌دیده تلاش کنند.

وی با بیان اینکه اقدامات خوبی در رسیدگی به وضعیت سیل زدگان صورت گرفته است، افزود: با توجه به شرایط نامساعد مردم سیل زده شهر شیراز، قرار بر این شد که خسارت وارده به آنها به طور کامل پرداخت شود. بازسازی منازل تخریب شده و پرداخت خسارت به کسانی که در این حادثه وسایل نقلیه شان از بین رفته است، از جمله اقدامات مهمی است که انجام خواهد شد.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصمیمات اتخاذ شده برای پرداخت خسارت به سیل‌زدگان گفت: تاکنون مبلغ 20 تا 25 میلیون تومان به خانواده هریک از افراد متوفی در سیل شیراز پرداخت شده و دیه این افراد نیز بعد از تعیین مقصر یا مقصران حادثه پرداخت خواهد شد.

وی با بیان اینکه حضور مسوولان در مناطق سیل زده باعث دلگرمی مردم آسیب‌دیده می‌شود، گفت: مسوولان با حضور در مناطق سیل زده و با مشاهده وضعیت نامساعد مردم آسیب‌دیده برای کم شدن دغدغه‌های آنها اقدام اساسی کنند.

اکبری با بیان اینکه اقدامات خوبی در در رسیدگی به وضعیت مردم آسیب‌دیده صورت گرفته است، اما نباید به آنها بسنده کرد، افزود: اقدامات مهمی توسط استاندار، فرماندار و مسوولان اجرایی شیراز در بهبود وضعیت مردم سیل زده صورت گرفته که اسکان مسافران نوروزی آسیب دیده حاضر در شهر شیراز در هتل‌ها و مراکز رفاهی از برجسته‌ترین آنهاست.

این نماینده خانه ملت ضمن ابراز تاسف نسبت به افراد جان باخته در این حادثه گفت: تدابیری اندیشیده شده تا پیکر افرادی که در حادثه سیل شیراز جان خود را از دست داده‌اند به دون هیچگونه هزینه‌ای به زادگاه خود انتقال داده شوند.

اکبری با اشاره به حضور وزیر بهداشت در مناطق سیل زده شهر شیراز گفت: قرار بر این شد تا تمام مصدومان این حادثه در بیمارستان ها و مراکز درمانی کل کشور به صورت رایگان مداوا شوند.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها