انتشار مربع راهبردی ۹۸

یکصد و هفتادوهشتمین هفته‌نامه خط حزب‌الله با عنوان «مربع راهبردی ۹۸» منتشر شد.
کد خبر: ۳۳۹۴۵۱
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۳ - 28March 2019

مربع راهبردی ۹۸به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، رهبر انقلاب در نخستین روز سال جدید چگونگی مواجهه در جنگ اقتصادی با دشمن را مطرح کردند. ایشان در دیدار نوروزی در حرم مطهر امام رضا (ع) محورهای جنگ اقتصادی در سال ۹۸ را تشریح فرمودند که خط حزب‌الله در اولین شماره خود در سال ۱۳۹۸ به آن پرداخته است.

رهبر انقلاب در نخستین روز از سال نو و در اجتماع زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی به ترسیم یک چهارضلعی راهبردی به عنوان خط‌مشی کلی سال ۹۸ پرداختند. یکی از اضلاع این چهارضلعی، راهبرد مواجهه با غرب و به‌ویژه اروپا بود. رهبر انقلاب با بیان اینکه «نباید چشم‌مان به غربی‌ها باشد»، منطق قدرت و سیاست در غرب را «ظالم»، «زورگو»، «بی‌منطق» و «زیاده‌خواه» دانستند و با اشاره به سابقه‌ی فریب‌کاری اروپایی‌ها در تعاملات خود با کشورمان از اواسط قاجار، «ارتباط منهای اعتماد» را به عنوان راهبرد اصلی در مواجه با غربی‌ها مطرح کردند.

خط حزب‌الله در اطلاع‌نگاشت این شماره خود فرازهای مربوط به این محور سخنرانی نوروزی رهبر انقلاب را مورد بررسی قرار داده است.

سایر بخش‌های نشریه که خواندن آنها توصیه می‌شود نیز به شرح زیر است:
مجلس چند طرح در مقابل خباثت‌های آمریکا تصویب کرده‌؟ (مطالبه رهبری)
هرچه فریاد دارید، بر سر آمریکا بکشید (کلام امام)
سال ۹۸، سال فرصت‌ها است (مسئله روز)
در جنگ اقتصادی دشمن را شکست خواهیم داد اما این کافی نیست (اقتصاد مقاومتی)
مسئله مهمی که جلال آن را مطرح کرد (بازخوانی تاریخی)
جوان‌های دعای کمیل‌خوان و نمازشب‌خوان (حزب‌الله این است)
چرا رهبر انقلاب، سال ۹۸ را سال «رونق تولید» نامگذاری کردند؟

طبق رسم هفتگی خط حزب‌الله، شماره ۱۷۸ هفته‌نامه نیز به روح پرفتوح شهید شهید جعفر حیدریان تقدیم می‌شود.

نسخه‌ی PDF نشریه در سه نسخه‌ی تابلوی اعلانات، A۴ جهت مطالعه وA۳ برای چاپ و تکثیر روی خروجی پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR قرار گرفته و عموم امت حزب‌الله می‌توانند آن را چاپ و در محافل انقلابی، نمازهای جمعه، هیئت‌های مذهبی و پایگاه‌های بسیج توزیع کنند.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها