حجت‌الاسلام مهدوی گیلانی مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان شد

حجت‌الاسلام سعید مهدوی گیلانی دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان و مسئول قرارگاه خاتم‌الاوصیاء این استان به‌عنوان مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی گیلان معرفی شد.
کد خبر: ۳۳۹۴۶۰
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۷ - 28March 2019

حجت‌الاسلام مهدوی گیلانی مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان شدبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی ۸ فروردین طی حکمی حجت‌الاسلام سعید مهدوی گیلانی را به‌عنوان مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی گیلان منصوب کرد.

تحصیلات خارج فقه و اصول،۱۳ سال تدریس در دانشگاه و مسئولیت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های گیلان، فعالیت فرهنگی و تربیتی در مساجد و بسیج و ارتباط مؤثر با جوانان مؤمن انقلابی، امام جماعت برتر دانشگاه‌های کشور، ریاست شورای هیئات‌مذهبی رشت، ریاست سازمان ملی جوانان گیلان، نمایندگی آستان قدس در استان گیلان، دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان و مسئول قرارگاه خاتم‌الاوصیاء از سوابق علمی و مدیریتی حجت‌الاسلام سعید مهدوی گیلانی به شمار می‌روند.

در حکم حجت‌الاسلام سعید مهدوی گیلانی؛ بر تعامل هم‌افزا با نهاد‌های انقلابی و حاکمیتی، تکیه بر تشکل‌ها و ظرفیت‌های مردمی، اهتمام ویژه در به میدان آوردن جریان‌های دانشجویی و طلبگی و اتصال وثیق به سرمایه‌های انسانی، علمی و تبلیغی حوزه‌های علمیه و علما به‌عنوان مهمترین و مؤثرترین رهیافت‌ها در انجام رسالت‌های محول شده به مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان تأکید شده است.

همچنین در این حکم حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی از زحمات خدومنه حجت‌الاسلام و المسلمین جمال یاری در اداره چند ساله تبلیغات اسلامی گیلان تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار