فرمانده انتظامی استان همدان:

70 باند مواد مخدر در همدان منهدم شد

فرمانده انتظامی استان همدان مبارزه با مواد مخدر را یکی از کاروی‍ژه‌های اصلی ناجا دانست و با اشاره به کشف بیش از شش هزار و 500 کیلو انواع مواد مخدر طی سال گذشته گفت: در همین راستا 70 باند مواد مخدر منهدم شد.
کد خبر: ۳۳۹۵۶۱
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۱ - 29March 2019

به گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار بخشعلی کامرانی‌صالح ظهر امروز در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه همدان با بیان اینکه افزایش 13 درصدی کشفیات کالای قاچاق در سال گذشته نسبت به مدت مشابه سال ماقبل آن اظهار داشت: ارزش کالا‌های کشف شده 190 میلیارد تومان بود.

وی با بیان اینکه سال گذشته در حوزه مبارزه با قاچاق کالا چهار هزار نفر دستگیر شدند افزود: امسال نیز مقابله با کالای قاچاق در صدر برنامه‌های مجموعه انتظامی قرار دارد.

فرمانده انتظامی استان همدان مبارزه با مواد مخدر را یکی از کاروی‍ژه‌های اصلی ناجا دانست و با اشاره به کشف بیش از شش هزار و 500 کیلو انواع مواد مخدر گفت: در همین راستا 70 باند مواد مخدر منهدم شده و بیش از 19 هزار مصرف‌کننده و توزیع‌کننده خرد مواد دستگیر شده است.

وی با اشاره به اینکه برخورد قاطع با پدیده مواد مخدر نیازمند همراهی مردم و آگاه‌سازی فرزندان توسط خانواده‌هاست افزود: ورود مواد مخدر به کشور توسط استکبار با یک حربه سیاسی و به منظور نابودی جوانان و آینده‌سازان این مملکت انجام می‌شود.

کامرانی‌صالح از آموزش نحوه ساخت مواد مخدر صنعتی در فضای مجازی سخن به میان آورد و تأکید کرد: اگر فرزندان خود را آگاه نکنیم آشپزخانه‌های منازل ما تبدیل به مرکز تولید مواد مخدر و روانگردان می‌شود گفت:

وی در بخش دیگری از سخنانش گریزی به وضعیت تصادفات زد و با بیان اینکه سال گذشته 35 هزار نفر در کشور به خاطر تصادف جان خود را از دست دادند که با اقدامات انضباط اجتماعی به 16 هزار نفر رسیده است گفت: با وجود روند کاهشی، معتقدیم این تعداد نیز زیاد است.

فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اینکه در استان شاهد کاهش فوتی‌های ناشی از تصادف بودیم گفت: البته هنوز هم فضا برای کار وجود دارد.

وی گریزی به فضای مجازی و اقدامات پلیس فتا زد و با بیان اینکه سال گذشته در این حوزه با 700 فقره تشکیل پرونده و افزایش 255 درصدی مواجه بودیم، بیشترین علت پرونده‌ها را مزاحمت اینترنتی و کلاهبرداری دانست.

کامرانی‌صالح از آموزش 34 هزار نفر در حوزه آسیب‌های فضای مجازی خبر داد و تأکید کرد: بیشترین مشکلات در این حوزه به شناخت ناکافی از آسیب‌های آن برمی‌گردد ضمن اینکه متأسفانه برخی بعد از مواجهه با این آسیب‌ها به پلیس فتا مراجعه می‌کنند.

وی با بیان اینکه 70 درصد جرائم فضای مجازی در حوزه مالی، کلاهبرداری و اخلاقی بود خواستار آگاهسازی فرزندان توسط خانواده‌ها شد.

فرمانده انتظامی استان همدان در پایان سخنانش از کاهش 65 درصدی تلفات و آسیب‌های چهارشنبه اخر سال طی سال گذشته خبر داد و گفت: جدای از مباحث اطلاع‌رسانی در حوزه کشفیات نیز اقدام خوبی داشتیم به طوری که 6.5 تن مواد پیش‌ساز در این زمینه کشف و ضبط شد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها