امام جمعه کرمانشاه:

امروز جمهوری اسلامی به عنوان یک قدرت در دنیا مطرح است

آیت‌الله «مصطفی علما» گفت: در ۱۲ فروردین سال ۱۳۵۸ حدود ۹۹ درصد از مردم به جمهوری اسلامی آری گفتند و شایسته است که در سالروز این حادثه بزرگ به خود ببالیم و این روز را عید انقلاب بنامیم که امروز جمهوری اسلامی به عنوان یک قدرت در دنیا مطرح است.
کد خبر: ۳۳۹۵۶۲
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۲ - 29March 2019

به گزارش دفاع پرس از کمانشاه،آیت الله «مصطفی علما» امام جمعه کرمانشاه در خطبه های نماز جمعه این هفته در مسجد جامع کرمانشاه اظهار داشت: در 12 فروردین سال 1358 حدود 99 درصد از مردم به جمهوری اسلامی آری گفتند و شایسته است که در سالروز این حادثه بزرگ به خود ببالیم و این روز را عید انقلاب بنامیم که امروز جمهوری اسلامی به عنوان یک قدرت در دنیا مطرح است.

امام جمعه کرمانشاه تمام دشمنی‌ها و تحریم‌های غرب علیه جمهوری اسلامی را به خاطر وجود کلمه اسلام عنوان و گفت: برای حفظ این کلمه و هویت اسلامی ایران هزینه‌های بسیاری شده و شهیدان زیادی جان خود را تقدیم کرده‌اند.

آیت الله علما با بیان اینکه ایران روی اقیانوس موشک خوابیده است، گفت: دولت‌های آمریکا و اروپا اگر بدانند که می‌توانند به اندازه یک سر سوزن علیه ایران دست‌درازی کنند، یک لحظه هم درنگ نمی‌کنند اما از قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی آگاه هستند.

وی در ادامه درباره شعار سال 98 هم افزود: راه علاج مشکلات کشور در تحقق شعار رونق تولید است و هر کسی به سهم خود لازم است برای حمایت از تولید داخلی و رونق گرفتن آن تلاش کند.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه گریزی هم به حمایت آمریکا از سرکشی های رژیم صهیونیستی زد و گفت: اقدام آمریکا حمایت از دست‌اندازی اسرائیل به بلندی‌های جولان محکوم است و هیچ کسی نمی تواند این منطقه را از کشور سوریه جدا کند به ویژه این که اسرائیل خودش یک رژیم غاصب و نامشروع است.

به گفته آیت الله علما این اتفاقات نشان می دهد که غربی‌ها هرگز قابل اعتماد نیستند و ضرورت دارد که مسئولان ایرانی حواس خود را چند برابر کنند و به همان نسخه حمایت از تولید داخل برگردند.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به وقوع سیل و کشته شدن جمعی از هموطنان در استان های گلستان و فارس به بازماندگان این حوادث تسلیت گفت و از کرمانشاهی‌ها خواست که با کمک مالی یا اجناس نو از سیل زدگان حمایت کنند.

 وی همچنین گفت: گرچه سیل یک حادثه طبیعی است اما مردم و به ویژه مسئولان می توانند در پیشگیری یا کاهش خسارت های آن نقش موثری داشته باشند.

آیت الله علما درباره روز 13 طبیعت هم به مردم توصیه کرد که مراقبت کنند تا تفریح آنان به باغ و مزارع دیگران خسارت نزند.

امام جمعه کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش بعثت رسول اکرم (ص) را بزرگترین حادثه تاریخ دانست و افزود: بعثت پیامبر اسلام به معنی پرچمداری توحید بوده و همه ارزش ها و حقایق الهی هم در همین کلمه نهفته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار