امام جمعه دلوار:

تنها راه مقابله با توطئه دشمنان اقتصاد مقاومتی و رونق تولید است

حجت‌الاسلام علی زاهددوست گفت: باید اقتصاد کشور را در خدمت تولید قرار دهیم و بدانیم تنها راه مقابله با توطئه دشمنان این ملت را اقتصاد مقاومتی و رونق تولید در کشور است.
کد خبر: ۳۳۹۵۸۲
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۴ - 29March 2019

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام علی زاهددوست امام جمعه دلوار در خطبه‌های امروز نماز جمعه با تسلیت سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع) اظهار داشت: با توجه به تقارن شهادت مظلومانه این امام همام با تعطیلات نوروز ان شاءالله همگی حرمت شب و روز شهادت آن حضرت را حفظ کنیم.

‎زاهددوست با اشاره به بیانات مهم و راهگشای امام خامنه‌ای در جمع زائرین و مجاوران امام رضا علیه السلام گفت: نام‌گذاری شعار سال و بیانات مهم و راهگشای رهبر عزیز انقلاب هر ساله در جمع زائرین و مجاوران امام هشتم، اولویت‌ها و نقشه راه یک ساله کشور است.

امام جمعه دلوار افزود: برخلاف سیاه‌نمایی برخی که سال ۹۸ از سال‌های گذشته وضعیت بدتری خواهیم داشت رهبر معظم انقلاب فرمودند: سال جدید، سال فرصت‌هاست نه تهدیدها. اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی دائماً مسائل اقتصادی و جریان تولید را گوشزد می‌کنند نشان می‌دهد که ما به خوبی به وظیفه خود عمل نکرده‌ایم.

وی گفت: امیدواریم سال جدید سال عبور مسؤلین کشور از شعارهای تو خالی و ورود به میدان عمل باشد، باید به جای حرف زدن و مردم و کشور را معطل نگه داشتن به فرامین رهبری گوش کنیم و در عمل تلاش کنیم تا مشکلات برطرف شوند.

زاهددوست ادامه داد: در بحث رونق تولید وظیفه دولت هست که زیرساخت‌ها رو فراهم کندو قطعاً مردم و بخش خصوصی هم با اشتیاق وارد می‌شوند و تولید و اشتغال در کشور ایجاد می‌کنند.

امام جمعه دلوار افزود: باید اقتصاد کشور را در خدمت تولید قرار دهیم و بدانیم تنها راه مقابله با توطئه دشمنان این ملت را اقتصاد مقاومتی و رونق تولید در کشور است هم دولت و هم ملت باید در این مسیر تلاش کنند.

‎وی اظهار داشت: برای تحقق این امر مهم و رسیدن به نقطه رونق در تولید و اقتصاد مقاومتی نیازمند به مدیریت کارآمد، جهادی و انقلابی در کشور هستیم و همانطور که حضرت آقا هم فرمودند، علاج مشکلات کشور این است که شانه جوان‌ها زیر بار مسئولیت برود چرا که با مدیریت خسته، ناکارآمد، کم تحرک رونق تولید قابل دسترسی نخواهد بود.

زاهددوست اضافه کرد: آمادگی نیروهای مسلح کشور اعم از ارتش، سپاه، وزارت دفاع و نیروهای انتظامی که از ابتدای بحران در مناطق سیل زده حضور پیدا کرده و امدادرسانی کردند، قابل تقدیر و ستایش است. نیروهای مسلح کشور ما نسبت به نیروهای نظامی سایر کشورها تفاوت اساسی دارند هم مردمی‌اند و خود را شریک غم و شادی مردم می‌دانند. وهم برخوردار از روحیه از خودگذشتگی، فداکاری و ایثارگران و هم از آمادگی و سرعت عمل بالا برخوردارند.

وی گفت: مسؤولان کشور در همه سطوح و جایگاه‌ها برای قرار گرفتن در کنار مردم، و کمک به حادثه دیدگان باید آماده باشند. هیچ بهانه‌ای حتی نوروز، تعطیلات عدم آمادگی و عدم حضور مسئولان را در شرایط بحران و گرفتاری هم‌وطنان توجیه نمی‌کند و قابل قبول نیست.

‎انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها