مدیر کل امور ایثارگران ناجا در گفت‌وگو با دفاع پرس:

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از اولویت‌های ناجا است/ تقدیم بیش از 60 شهید در سال جاری

مدیر کل ایثارگران نیروی انتظامی گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در کلیه سطوح ناجا از اولویت‌های اصلی امور ایثارگران است که توجه خاصی به آن شده است.
کد خبر: ۳۳۹۶۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۳ - 18November 2014

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از اولویت‌های ناجا است/ تقدیم بیش از 60 شهید در سال جاری

سرهنگ "صادق معینی" مدیرکل ایثارگران نیروی انتظامی در گفتوگو با خبرنگار انتظامی دفاع پرس اظهار داشت: از آنجایی که پس از گذشت سالیان سال از دوران دفاع مقدس هنوز دفاع در نیروی انتظامی در جهت ارتقاء امنیت و آرامش در بین مردم ادامه دارد، استمرار شهادت در نیروی انتظامی را از افتخارات خود و این سازمان میدانیم.

وی ادامه داد: تقدیم بیش از 28 هزار شهید و جانباز به انقلاب اسلامی توسط نیروی انتظامی به این معنی است که از خودگذشتگی در تنگناها، عدالت و بصیرت، تلاش مضاعف در راستای اهداف نظام و آرامش و امنیت مردم از جمله حماسه آفرینیهایی است که کارکنان خدوم نیروی انتظامی در تمامی لحظات و ماموریتهای خود خلق میکنند.

مدیر کل ایثارگران نیروی انتظامی با بیان این مطلب که امسال ما بیش از 60 شهید تقدیم نظام کردهایم خاطر نشان کرد: روح شهدا و خانوادههای آنان ضامن این انقلاب است که باید قدر آنان را بدانیم، چرا که خانوادههای شهدا هستند که با دعای خیرشان و از خودگذشتگی از عزیزانشان همواره در هر شرایطی پای این نظام مقدس ایستادهاند.

سرهنگ معینی تصریح کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در کلیه سطوح در ناجا از اولویتهای اصلی امور ایثارگران است که توجه خاصی به آن شده است.

مدیر کل ایثارگران نیروی انتظامی ارتقاء خدمت رسانی به خانوادههای ایثارگر ناجا را از مهمترین مولفههای این سازمان دانست و گفت: با شناخت به موقع از آسیبهای موجود در خانوادههای ایثارگران، بهره گیری از تجربیات حرفهای و بهره مندی از تمامی ظرفیتهای موجود در نیروی انتظامی سعی بر این داریم تا بهترین شرایط را برای این بزرگواران ایجاد نماییم.

سرهنگ معینی در پایان گفتوگوی خود تاکید کرد: وقتی شهیدی بعد از سالها وارد کشور میشود به گونهای مردم تحت تاثیر قرار میگیرند که شاهد یک حس و حال خوب میشویم و این یعنی شهدا زندهاند و ما را میبینند و باید در راستای ارزشهایی که آنها برایش به شهادت رسیدهاند، حرکت کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها