توسط بهداری نیروی زمینی سپاه صورت گرفت؛

ارایه ۳۰ هزار و ۹۵۳ نفر خدمات بهداشتی درمانی به مردم سیل زده آق‌قلا+ تصاویر

بیمارستان تخصصی سیار مرکز بهداری شمال شرق نیروی زمینی سپاه تا نهم فروردین برای تعداد ۳۰ هزار و تعداد ۹۵۳ نفر خدمات ارایه کره است.
کد خبر: ۳۳۹۶۵۱
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۶ - 30March 2019

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، بیمارستان تخصصی سیار مرکز بهداری شمال شرق نیروی زمینی سپاه که با وقوع سیل در شمال کشور در منطقه سیل زده اق قلا به این منطقه اعزام شده و مشغول ارایه خدمات بهداشتی و درمانی است تا نهم فروردین تعداد ۱۴ عمل جراحی، تعداد ۱۱ مورد سی تی اسکن، تعداد ۶۰ نفر‌ام ار‌ای، انجام داده و علاوه بر این ۴۰۳ نفر نیز خدمات دندانپزشکی، تعداد ۵۸۰ نفر خدمات ازمایشگاهی دریافت کردند و تعداد ۲۲۱ نفر هم سونوگرافی انجام دادند.

ارایه ۳۰ هزار و ۹۵۳ نفر خدمات بهداشتی درمانی به مردم سیل زده آق قلا+ تصاویر

همچنین تعداد ۹ تیم سیارپزشکی هم به روستا‌های سیل زده اعزام شدند و برای یک هزار و ۶۸۰ نسخه نیز دارو به صورت رایگان توزیع شده که به این ترتیب تا نهم فروردین برای تعداد ۳۰ هزار و تعداد ۹۵۳ نفر خدمات ارایه شده است.

بیمارستان تخصصی سیار مرکز بهداری شمال شرق نیروی زمینی سپاه خدماتی که ارایه می‌دهد شامل دندان پزشکی،‌ ام. آر. آی، سی تی اسکن، سونوگرافی، اتاق عمل، داروخانه، رادیولوژی، آزمایشگاه، اورژانس، بهداشت و... می‌شود که با حضور متخصصین زنان، اطفال، جراحی عمومی، ارتوپدی، داخلی، عفونی، اعصاب و روان و... انجام شده است.

ارایه ۳۰ هزار و ۹۵۳ نفر خدمات بهداشتی درمانی به مردم سیل زده آق قلا+ تصاویر

این بیمارستان که از ابتدای فرودین ماه ۱۳۹۸ شروع به کار کرده، همچنان فعال و پذیرای مردم عزیز منطقه سیل زده آق قلا است؛ البته تیم‌های سیار پزشکی نیروی زمینی سپاه همراه با سامانه‌های جراحی تاکتیکی برای ارائه خدمات درمانی، به مناطق روستایی و صعب العبور اعزام شده و در منطقه حضور دارند.

انتهای پیام/ ۲۳۱

نظر شما
پربیننده ها