ما پیروزیم-۴۷۰/ سردار کارگر:

هنرمندان از ظرفیت مرکز فرهنگی دفاع مقدس دزفول بهره لازم را ببرند

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: هنرمندان و جامعه رزمندگان دزفول باید از ظرفیت مرکز فرهنگی دزفول برای شناسایی و معرفی هر چه بیشتر و بهتر رشادت مردم این شهر بهره ببرند.
کد خبر: ۳۳۹۷۲۶
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۶ - 31March 2019

هنرمندان از ظرفیت مرکز فرهنگی دفاع مقدس دزفول بهره لازم را ببرندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار سرتیپ بسیجی بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در بازدید امروز از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس دزفول از افزایش بازدید کاروان‌های راهیان نور از یادمان‌های دفاع مقدس خبر داد و اظهار داشت: در ایام اوج راهیان نور از 15 اسفندماه 1397 تا 10 فروردین سالجاری علی‌رغم بارندگی‌ها در استان خوزستان و تعطیلی چندین یادمان برای حفظ ایمنی زائران بیش از 10 درصد افزایش بازدیدکننده نسبت به سال گذشته داشتیم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس افزود: بنا به آمار ستاد مرکزی راهیان نور کشور امسال افزایش چشمگیری در خودرو‌های شخصی و کاروان‌های خودجوش راهیان نور داشتیم که این امر نسبت به سال‌های گذشته نیز افزایش داشته است.

وی گفت: هنرمندان و جامعه رزمندگان دزفول باید از ظرفیت مرکز فرهنگی دزفول برای شناسایی و معرفی هر چه بیشتر و بهتر رشادت مردم این شهر بهره ببرند.

سردار کارگر در پایان تصریح کرد: بازدید خوبی از یادمان های خوزستان داشتیم و جوانب مختلف را نیز بررسی کردیم ضمن اینکه یادآور شوم که امسال یادمان شهدای هویزه و یادمان شلمچه از یادمان‌های پر بازدید راهیان نور بودند.

انتهای پیام / 141

نظر شما
پربیننده ها