تظاهرات صدها تن در واشنگتن در اعتراض به ناتو و مداخله آمریکا در ونزوئلا

صدها تن در واشنگتن به خیابان‌ها آمدند و اعتراض خود را نسبت به نشست پیش‌ روی وزرای خارجه ناتو ابراز کردند. این معترضان همچنین با حضور آمریکا در بحران سیاسی ونزوئلا مخالفت کردند.
کد خبر: ۳۳۹۷۳۳
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۲ - 31March 2019

تظاهرات صدها تن در واشنگتن در اعتراض به ناتو و مداخله آمریکا در ونزوئلابه گزارش گروه بین الملل دفاع‌پرس، کمیته مدیریت بسیج ملی که تاکنون ده‌ها جنبش حمایت از صلح به راه انداخته، در بیانیه‌ای اظهار کرد، این تظاهرات با هدف ابراز «مخالفت گسترده مردم با ناتو، جنگ، نژادپرستی و تهاجم آمریکا علیه ونزوئلا» برگزار شده است.

تظاهرکنندگان در مقابل کاخ سفید، مقر صندوق بین‌المللی پول، سازمان کشورهای آمریکایی و دفتر شهردار واشنگتن و همچنین اداره مهاجرت و گمرک آمریکا تجمع و از مهاجرانی که از آمریکای لاتین به ایالات متحده می‌آیند، حمایت کردند.

به گزارش خبرگزاری راشاتودی، معترضان در این تظاهرات بنرهایی با شعار «نه به ناتو، نه به جنگ و نژادپرستی»، «اتحاد برای مبارزه با جنگ‌های نژادپرستانه ناتو»، «بمب‌های ناتو=برده‌داری در لیبی»، «ناتو یک میلیون عراقی را کشت» و «جنایات جنگی ناتو را پایان دهید» در دست داشتند.

برخی از این شعارها نیز در مخالفت با فشار آمریکا به دولت ونزوئلا بود که «دست از ونزوئلا بکشید» و «تحریم‌های آمریکا دلیل بحران ونزوئلا است» از جمله آن‌ها بود.

نشست وزرای خارجه ناتو قرار است سوم و چهارم آوریل و همزمان با هفتادمین سالگرد تاسیس این ائتلاف برگزار شود.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار