فرمانده انتظامی استان کرمانشاه؛

پلیس، امنیت را مهمترین نیاز افراد گرفتار در حوادث طبیعی می‌داند

سردار «منوچهرر امان‌اللهی» گفت: امنیت از مهمترین نیاز افراد گرفتار در حوادث طبیعی نظیر سیل و زلزله است و مردم استان هیچ نگرانی از این بابت نداشته باشند چرا که پلیس شبانه‌روز در کنار آنهاست.  
کد خبر: ۳۳۹۷۴۳
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۳ - 31March 2019

به گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سرتیپ دوم پاسدار «منوچهر امان اللهی» امروز (یکشنبه ۱۱ فروردین ماه) در دیدار با «هوشنگ بازوند» استاندار کرمانشاه اظهار داشت: تمامی نیرو و امکاناتی که پلیس در طول تعطیلات نوروزی برای برقراری امنیت مسافران نوروزی پیش بینی کرده بود برای مقابله با سیلاب‌های احتمالی به حالت آماده باش درآمده‌اند.

وی افزود: خوشبختانه از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون مورد نگران کننده‌ای برای مسافران نوروزی حادث نشده و پلیس با همان جدیت و به دنبال صدور اخطاریه در خصوص احتمال وقوع سیلاب، قرارگاه ویژه‌ای در این خصوص در ستاد انتنظامی استان راه اندازی و آموزش‌های لازم به بسیاری از ماموران برای کمک به مردم ارائه شده است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: حدود ۷۹۰ تیم پلیس به صورت شبانه روزی در سطح شهرها، روستا‌ها و جاده‌های استان حضور دارند تا در صورت نیاز به کمک شهروندان کرمانشاهی و مسافران نوروزی بشتابند.

سردار امان اللهی اظهار داشت: به دنبال احتمال وقوع سیلاب ممکن است بسیاری از خانوار‌ها منازل خود را ترک و به کمپ‌های اسکان اضطراری مراجعه کنند که در این خصوص پلیس تمهیدات لازم را برای محافظت از اموال و لوازم شهروندان اندیشیده است.

وی خاطرنشان کرد: پلیس علاوه بر بکارگیری نیرو‌های خود، از ظرفیت پلیس افتخاری، پلیس شبگرد و... نیز استفاده می‌کند تا سوء استفاده گران نتوانند به هدف خود برسند.

فرمانده انتظامی استان امنیت را مهمترین نیاز افراد گرفتار در حوادث طبیعی نظیر سیل و زلزله عنوان کرد و گفت: مردم استان هیچ نگرانی از این بابت نداشته باشند چرا که پلیس شبانه روز در کنار آن هاست.

در این دیدار همچنین بازوند استاندار کرمانشاه نیز از اقدامات ارائه شده توسط پلیس قدردانی و از امنیت موجود استان ابراز رضایت کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها