حسن روحانی در تماس تلفنی مجدد با معاون اول، وزیر کشور و استانداران سراسر کشور:

نباید هیچ خللی در روند امدادرسانی به سیل‌زدگان ایجاد شود

رئیس جمهور به وزیر کشور دستور داد در صورت نیاز از تمام امکانات موجود در استان‌های همجوار برای کمک به هموطنان در معرض سیل استفاده شود.
کد خبر: ۳۳۹۸۲۹
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۲ - 01April 2019
نباید هیچ خللی در روند امدادرسانی به سیل زدگان ایجاد شودبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، حجت الاسلام حسن روحانی روز دوشنبه در گفت وگوی مجدد تلفنی با معاون اول رئیس جمهور، وزیر کشور و استانداران سراسر کشور، ضمن تشکر از تلاش بی وقفه استانداران و فرمانداران به عنوان روسای ستاد‌های مدیریت بحران برای کاستن از مشکلات مردم سیل زده، اظهار داشت: تمام امکانات و تجهیزات دولتی و عمومی باید برای مدیریت نهایی سیلاب‌ها و تا اطمینان کامل به سلامت مردم در نقاط مختلف کشور اختصاص یابد.
 
رئیس جمهور، وحدت و تلاش خستگی ناپذیر ملت، مدیران، نیرو‌های مسلح و امدادگران در همه حوزه‌های امدادرسانی در شهر‌های سیل زده را نمایش همبستگی ملت و قدرت ایران اسلامی دانست و با قدردانی از همه یاری دهندگان مردم سیل زده، تصریح کرد: در مدیریت بحران، حفظ سلامتی مردم مهمترین اصل است و خدمت فداکارانه به مردم سیلزده، بی تردید افتخاری بزرگ و قابل ستایش است.

رئیس جمهور پس از استماع گزارش وزیر کشور، به وی دستور داد در صورت نیاز از تمام امکانات موجود در استان‌های همجوار برای کمک به هموطنان در معرض سیل در مناطق مختلف کشور استفاده شود.

روحانی در گفتگو با استانداران سراسر کشور؛ ضمن ابراز رضایت از اقدامات انجام شده، تاکید کرد: با توجه به تداوم روند بارندگی‌ها ضروری است میزان آب و وضعیت سد‌های منطقه، با دقت و حساسیت بیشتری مدیریت شوند که خسارتی ایجاد نشود وخسارت احتمالی هم به حداقل برسد.
رئیس جمهور با توجه به‌گزارش‌های دریافتی از هر استان، مطالب و دستور‌های لازم و مربوط به مدیریت سیلاب در مناطق مختلف را صادر کرد.

روحانی اظهار داشت: سیلاب‌های اخیر به رغم برخی سختی ها، یک وحدت و انسجام فوق‌العاده‌ای میان ملت ما بوجود آورده است که باید آن را پاس بداریم و ضروری است با یاری هم تهدید‌ها را به فرصت تبدیل کنیم.
 
رئیس جمهور با اشاره به تصمیمات خوب هیات دولت برای جبران خسارت‌های سیل، اظهارداشت: روند امدادرسانی و اجرای این تصمیمات با هدف کاستن از رنج و سختی سیل زدگان باید تسریع شود و تعطیلات پیش رو نباید در این روند خللی ایجاد کند.
 
دکتر روحانی همچنین بار دیگر از همه نیرو‌های مسلح، بسیج، هلال احمر و نیرو‌های امدادی که با فداکاری در خدمت مردم سیلزده بودند، قدردانی کرد و از استانداران خواست روند خدمت رسانی به مردم سیلزده را به عنوان یک وظیفه ملی با جدیت ادامه دهند و دولت از هیچ تلاشی برای پشتیبانی و کمک به مردم این مناطق دریغ نخواهد کرد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار