گام دوم/ سردار کارگر:

بیانیه گام دوم تنها مختص جمهوری اسلامی نیست/ ایران در تهدیدات و تحریم‌ها به پیشرفت‌های زیادی رسید

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌ مقدس گفت: بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری تنها مختص ایران نیست و باید مسلمانان و مستضعفان جهان به آن عمل کنند.
کد خبر: ۳۳۹۸۵۶
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۱ - 01April 2019

بیانیه گام دوم تنها مختص جمهوری اسلامی نیست/ ایران در تهدیدات و تحریم‌ها به پیشرفت‌های زیادی رسیدبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس در گفت‌وگویی با بیان اینکه در بیانیه گام دوم انقلاب گزارشی از عملکرد نظام داده شده است، اظهار داشت: مقام معظم رهبری در این بیانیه مقایسه‌ای بین نظام شاهنشاهی منحوس و حتی برخی از نظام‌هایی که در دنیا وجود دارد را با جمهوری اسلامی بیان کردند.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در این بیانیه، انقلاب اسلامی ایران را با انقلاب‌های دیگر همچون روسیه، فرانسه و هند مقایسه کردند و راه را به ما نشان دادند.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌ مقدس با بیان اینکه نباید در رابطه با بیانیه گام دوم عجله و تاخیر کنیم، اضافه کرد: برخی تحلیل‌های عجولانه‌ای روی بیانیه داشتند و باید بیانیه به خوبی خوانده و فهمیده شود.

وی با بیان اینکه بیانیه گام دوم یک منطق دارد و ما باید آن را متوجه شویم، افزود: اگر منطق بیانیه گام دوم را به خوبی متوجه شویم، می‌توانیم بر مبنای آن حرکت کنیم.

سردار کارگر گفت: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب منطق شهدا را برای ما گفتند که آن عزیزان چرا شهید شدند و انتظار شهدا از ما چیست.

وی با بیان اینکه شهدا اعتلای نظام جمهوری اسلامی ایران را می‌خواستند، تصریح کرد: ما راه طولانی در پیش داریم و بیانیه گام دوم انقلاب به چهل سالگی و بلوغ عقلی جمهوری اسلامی اشاره دارد.

سردار کارگر با بیان اینکه ایران اسلامی پس از پیروزی شکوهمند انقلاب و در ۴۰ سال گذشته بر مبنای منطق عقلانی حرکت کرده است، یادآور شد: تجربیات دفاع مقدس تولید داخل و توسط جوانان ما صورت گرفت و بیشتر الگو‌ها و پارادایم‌ها همچون سیستم هسته‌ای، دفاعی و پیشرفت‌های علمی تولید خودمان است.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی در تهدیدات و تحریم‌ها به پیشرفت‌های زیادی رسیده است، خاطر نشان کرد: در عرصه‌های مختلف همچون علوم انسانی کار‌های بسیار زیادی شده است.

سردار کارگر با بیان اینکه ما به دنبال تمدن نوین اسلامی هستیم، اظهار کرد: انقلاب اسلامی، نظام اسلامی، دولت اسلامی، جامعه اسلامی و تمدن اسلامی ۵ مرحله از بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است که ما به دنبال تمدن نوین اسلامی هستیم.

وی با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی ما را به تمدن نوین اسلامی می‌رساند، ادامه داد: این بیانیه مراحلی دارد و اگر آن را طی کنیم انشالله تمدن نوین اسلامی ایجاد خواهد شد و محدوده آن تنها ایران اسلامی نیست.

سردار کارگر درپایان با بیان اینکه ایران اسلامی کشوری قدرتمند و موفقی است، خاطر نشان کرد: اساس نظام ایران اسلامی، ولایت فقیه است و بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری تنها مختص جمهوری اسلامی ایران نیست و باید مسلمانان جهان و مستضعفان جهان به آن عمل کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار