امیر تقی‌خانی:

بالگردهای ارتش راهی پلدختر شدند

سخنگوی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: بالگردهای نیروی زمینی ارتش به منظور امدادرسانی به مردم پلدختر که در سیلاب گرفتار شده‌اند، راهی این شهر شدند.
کد خبر: ۳۳۹۸۷۷
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۲ - 02April 2019

بالگردهای ارتش راهی پلدختر شدندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ دوم «شاهین تقی‌خانی» سخنگوی ارتش جمهوری اسلامی ایران درباره فعالیت‌های ارتش برای امدادرسانی به مردم سیل‌زده استان لرستان اظهار داشت: نیروزی زمینی ارتش دقایقی پیش به منظور امدادرسانی به مردم سیل‌زده پلدختر مقدمات ایجاد پل هوایی به منظور جابجایی مردم سیل‌زده با استفاده از بالگردهای خود را فراهم کرد.

وی افزود: اکنون 2 فروند بالگرد شنوک از پایگاه هوانیروز اصفهان و 6 فروند بالگرد 214 از پایگاه های مسجد سلیمان و کرمانشاه راهی پلدختر شده‌اند.

سخنگوی ارتش ادامه داد: امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش اکنون با استفاده از یک بالگرد 214 به پلدختر رفته و به عنوان فرمانده میدانی در این شهر مستقر است.

وی افزود: امیر سرتیپ دوم یوسف قربانی فرمانده هوانیروز نیز به همراه بالگردهای ارتش در راه پلدختر است و بحث امدادرسانی هوایی را تسریع خواهد کرد.

امیر تقی‌خانی تصریح کرد: نیروی زمینی ارتش به صورت ویژه و گسترده امدادرسانی به مردم سیل‌زده استان لرستان را بر عهده دارد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار