اعزام نیروهای قرارگاه جهادی «تداوم دفاع» به مناطق سیل‌زده

نیروهای قرارگاه جهادی تداوم دفاع از قم و تهران به مناطق سیل‌زده استان‌های ایلام، لرستان و خوزستان اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۳۳۹۸۷۸
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰ - 02April 2019

اعزام نیروهای قرارگاه جهادی «تداوم دفاع» از قم و تهران به مناطق سیل زدهبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «صادق بیطرفان» معاون اجرایی «قرارگاه جهادی تداوم دفاع» که زیر نظر سپاه محمد رسول الله تهران فعالیت می‌کند از اعزام نیرو‌های جهادی این قرارگاه به مناطق بحرانی و سیل‌زده استان‌های ایلام، لرستان و خوزستان خبر داد.

مسئول پیشین ستاد بحران جهادی زلزله ثلاث باباجانی گفت: نیرو‌های عملیاتی این قرارگاه با هماهنگی نهاد‌ها و سازمان‌های دولتی در قالب گروه‌های امدادرسانی، عملیاتی و پزشکی به نقاط مختلف مناطق سیل‌زده غرب کشور اعزام خواهند شد.

وی افزود: نیرو‌های با تجربه این قرارگاه که از دانشجویان، طلاب و نیرو‌های انقلابی هستند، سابقه‌ حضور و امداد رسانی به مردم زلزله زده ورزقان، سیل شوشتر و زلزله کرمانشاه را دارند و در مدت ۱۰ سال گذشته در قالب گروه‌های جهادی به بیش از ۱۰۰ نقطه از مناطق کم برخوردار کشور خدمات رسانی داشته‌اند.

وی با اشاره به هماهنگی با گروه جهادی فعال در کشور با این قرارگاه، گفت: قرار است گروه‌های جهادی صامدون، علویون، نینوا، شهید زین الدین و افق این قرارگاه را در امداد رسانی به مناطق سیل زده غرب کشور همراهی کنند.

بیطرفان تاکید کرد: افراد داوطلب و متخصص که تمایل دارند به صورت جهادی به مناطق سیل‌زده اعزام شوند، می‌توانند با مراجعه به دفتر این قرارگاه واقع در شهر قم، خیابان آیت‌الله طالقانی تقاطع عمار یاسر، مسجد شاه خراسان مراجعه کنند، یا با شماره‌های ۰۹۱۰۱۳۷۸۹۶۴ و ۰۹۱۹۳۸۲۳۱۵۸‏ تماس بگیرند و یا کلمه «یا علی» را به شماره ۵۰۰۰۱۰۴۰۹۶۰۲۲۹ پیامک کنند.

بر اساس این گزارش، علاقه‌مندان جهت کمک به سیل‌زدگان می‌توانند مبالغ نقدی خود را به شماره حساب ١٨١٣٧٥٨٦٠٦٠٦٠٦٢٠١٠٦ بانک انصار شعبه پادگان، ولی عصر (عج) به نام قرارگاه جهادی تداوم دفاع واریز کنند.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار