استاندار کرمانشاه:

۵ روستای کرمانشاه در محاصره کامل سیل قرار دارد

استاندار کرمانشاه از محاصره پنج روستا توسط سیل خبر داد و گفت: ارتباط بیش از ۶۷ روستا به دلیل شکستگی پل‌ها و تخریب راه‌های روستایی قطع شده است.
کد خبر: ۳۳۹۹۰۴
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۶ - 02April 2019

استاندار کرمانشاه: ۵ روستای کرمانشاه در محاصره کامل سیل قرار داردبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «هوشنگ بازوند» استاندار کرمانشاه در خصوص وضعیت عمومی این استان پس از بارش‌های سنگین چند روز گذشته، اظهار داشت: بارش‌ها در کرمانشاه کمتر شده است و حجم آب رودخانه‌های فصلی فروکش کرده است.

وی افزود: رودخانه‌های اصلی کرمانشاه، مثل گاماسیاب در چند نقطه طغیان کرده است و دلیل آن هم این است که سرچشمه این رودخانه در همدان قرار دارد و طبیعتاً بارش‌های این استان به این رودخانه وارد می‌شود و حجم آن افزایش پیدا می‌کند.

بازوند از محاصر چند روستای محاصره شده در سیل خبر داد و گفت: هم‌اکنون پتج روستا کاملاً در محاصره سیل قرار دارند، اما مابقی روستا‌های استان با همکاری سپاه، ارتش، هلال احمر، شهرداری، فرمانداری و ستاد مدیریت بحران مشکلی ندارند و اقدامات لازم برای آنخا انجام گرفته و مشکلی ندارد.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: این پنج روستا دو شهرستان صحنه و هرسین قرار دارند، از طرف دیگر ارتباط بیش از ۶۷ روستا به دلیل شکستگی پل‌ها و تخریب راه‌های روستایی قطع شده است.

بازوند افزود: دو پل شهری در صحنه و بیستون تخریب شده است که در حال امدادرسانی هستیم.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار