رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان جم مطرح کرد؛

حضور چشمگیر مردم جم در عرصه کمک به سیل‌زدگان

احمد یزدانی گفت: هلال احمر از روز گذشته در بخش مرکزی شهرستان جم آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی همشهریان بوده که استقبال چشمگیری توسط مردم برای کمک به سیل‌زدگان انجام شد.
کد خبر: ۳۳۹۹۵۴
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۶ - 03April 2019

استقبال مردم جم برای کمک به سیل زدگان

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «احمد یزدانی» رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان جم از برپایی سه چادر دریافت کمک‌های مردمی برای سیل‌زدگان در سه شهر شهرستان جم خبرداد و اظهار داشت: مردم استقبال چشمگیری برای کمک به سیل زدگان داشته‌اند.

وی افزود: متاسفانه به دلیل سیل تعداد زیادی از هم‌وطنان‌مان در برخی استان‌های کشور از جمله لرستان و خوزستان دچار مشکل شده‌اند و نیاز مبرم به کمک و امداد رسانی دارند و حمایت‌های مردم سراسر کشور برای ارسال اقلام مورد نیاز آن‌ها به خصوص برای استان‌های لرستان و خوزستان ضروری است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان جم گفت: هلال احمر از روز گذشته در بخش مرکزی شهرستان جم آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی همشهریان بوده که استقبال چشمگیری توسط مردم برای کمک به سیل زدگان انجام شد.

وی تصریح کرد: با توجه به استقبال مردم جم برای کمک به سیل زدگان از امروز چادرهای جمع آوری کمک‌های مردمی برای سیل زدگان علاوه بر شهر جم در شهرهای ریز و انارستان بخش ریز نیز برپا شد و جمعیت هلال احمر آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی است.

یزدانی با اشاره به مهم‌ترین نیازهای مردم در مناطق سیل زده خاطرنشان کرد: مهم‌ترین نیاز کودکان و زنان مناطق سیل‌زده به اقلام بهداشتی، لوازم بهداشتی برای کودکان و بانوان و مواد تغذیه‌ای خشک شامل شیر خشک و هر نوع مواد غذایی است.

وی با اشاره به برپایی چادرهای هلال احمر برای دریافت کمک‌های مردمی تصریح کرد: این چادرها در شهر جم، جنب درب ورودی شهرک توحید در شهر انارستان در خیابان شهید محسنی جنب مدرسه شیخ فضل الله نوری و در شهر ریز در خیابان شهدا روبه‌روی شیرینی فروشی یلدا برپا شده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها