توسط لشکر مردمی حضرت زینب (س) مازندران صورت گرفت؛

راه‌اندازی گروه‌های جهادی به نام «شهدای خان‌طومان» جهت کمک به سیل‌زدگان مازندران

لشکر مردمی بانوان پشتیبان جبهه مقاومت حضرت زینب (س) مازندران در بیانیه‌ای تصریح کرد: امسال مراسم گرامی‌داشت شهدای خان‌طومان را با حضور در کنار هموطنان سیل‌زده با یاد شهدای عزیز مدافع حرم استان مازندران، با راه اندازی گروه‌های جهادی که مزین به نام شهدای مدافع حرم خواهند بود، سلحشورانه رقم خواهیم زد.
کد خبر: ۳۳۹۹۷۵
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰ - 03April 2019

راه اندازی گروه‌های جهادی به نام شهدای خان‌طومان جهت کمک به سیل‌زدگان مازندرانبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، لشکر مردمی بانوان پشتیبان جبهه مقاومت حضرت زینب (س) مازندران به مناسبت چهاردهم فروردین ماه سالروز ورود رزمندگان لشکر عملیاتی 25 کربلا در منطقه عملیاتی خان‌طومان بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

امروز سالگرد حضور رزمندگان دلاور لشکر عملیاتی 25 کربلا در خان‌طومان است؛ حضوری که رزمندگان مازندرانی مدافع حرم را در صدر اخبار دنیا قرار داد. حضوری که دلاورمردی، شیران این خطۀ مبارک را به جهانیان اثبات کرد. حضوری که جانفشانی 16 ابرمرد این دیار سبزسرخ، صفحۀ هزاره‌های پایداری تاریخ مازندران را سرخ‌فام‌تر کرد.

حضوری که غیرت فرزندان سرزمینی که خاستگاه علویان و محبان اهل بیت (س) است را به رخ دشمنان کشید. پس، نگذاریم اردیبهشت مقاومتی که شهدای خان‌طومان برای‌مان به یادگار گذاشته اند، به محاق فراموشی سپرده شود.

از این رو، اردیبهشتیان مقاوم به یاد 16 آلاله به خون غلتیدۀ مازندرانی در خان‌طومان، از امروز که روز مبعث حضرت خاتم الانبیاء (ص) است، تا سالگرد شهیدان که روز  17 اردیبهشت است، با گروه‌های جهادی و دسته‌ها، گروهان‌ها و گردان‌های مقاومتی ستاد پشتیبانی مردمی از جبهه‌های مقاومت و لشکر مردمی بانوان حضرت زینب (س) که در این دیار برای حمایت از مقاومت در مقابل دشمنان انقلاب اسلامی و رفع مشکلات ملت، راه اندازی شده اند؛ به نیت همگامی در مسیر شهدا و رضایت آن اولیاءالله، به کمک سیل‌زدگان خواهند شتافت تا بار دیگر به جهانیان اثبات نمایند که مردم خطۀ مبارک و سبز سرخ مازندران؛ سردمدار  هرگونه اعمال بشردوستانه از جنس اسلام ناب محمدی هستند.

امسال مراسم گرامی‌داشت شهدای خان‌طومان را با حضور در کنار هموطنان سیل‌زده با یاد شهدای عزیز مدافع حرم استان مازندران، با راه اندازی گروه‌های جهادی که مزین به نام شهدای مدافع حرم خواهند بود، سلحشورانه رقم خواهیم زد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار