سخنگوی جنبش جهاد اسلامی:

فلسطینان هرگز در برابر جنایات رژیم صهیونیستی ساکت نخواهند ماند

«داود شهاب» سخنگوی جنبش جهاد اسلامی تاکید کرد که فلسطینیان به دعوت‌هایی که برای آرام سازی در قدس و کرانه باختری صورت می‌گیرد، پاسخی نخواهند داد و ملت فلسطین هرگز در برابر جنایت های اسرائیل ساکت نخواهد ماند.
کد خبر: ۳۳۹۹۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۰ - 18November 2014

فلسطینان هرگز در برابر جنایات رژیم صهیونیستی ساکت نخواهند ماند

به گزارش گروه بین الملل دفاع پرس به نقل از شبکه خبری فلسطین الیوم، «داود شهاب» در واکنش به عملیات شهادت طلبانه امروز در قدس اشغالی که به هلاکت 7 صهیونیست منجر شد، تاکید کرد که فلسطین با یک انتفاضه و انقلاب حقیقی مواجه است که پاسخ طبیعی به سیاستهای اشغالگران و تجاوزات مستمر آنها علیه شهر قدس و مسجد الاقصی است.

وی اظهار داشت که ملت فلسطین هرگز به دعوت هایی که برای آرام سازی در قدس و کرانه باختری صورت می گیرد، توجه نخواهد کرد و دلیل آن هم دو چیز است: اول اینکه اسرائیل به تجاوزات خود علیه فلسطینیان و به جنایت های مکرر خود علیه مقدسات ادامه می دهد بی آنکه کسی اقدامی بکند و جلوی این جنایت ها را بگیرد و دوم اینکه موج خشم گسترده فلسطینیان در یک لحظه بوجود نیامده است بلکه نتیجه گسترش تجاوزات علیه فلسطینیان است.

وی اشاره کرد که عملیات قدس نشان می دهد ملت فلسطین هرگز در برابر جنایت های اسرائیل ساکت نخواهد ماند و فلسطینیان حق دارند به این جنایت ها پاسخ دهند و رژیم اشغالگر باید بیشتر از اینها منتظر خشم فراگیر فلسطینیان که در خیابان ها زبانه می کشد، باشد.

شهاب در ادامه از همه طرف هایی که خواهان آرام سازی هستند خواست تا همه چیز را به خیابان ها و جوانان فلسطینی بسپارند و تشکیلات خودگردان نیز از هماهنگی و همکاری امنیتی با اشغالگران دست بردارد.

وی همچنین اعراب را به حمایت از ملت فلسطین در انتفاضه علیه اشغالگران فراخواند.
عملیات شهادت طلبانه دو جوان فلسطینی در یک کنیسه در محله "هارنوف" واقع در قدس اشغالی منجر به هلاکت 7 صهیونیست شد و در این عملیات همچنین 13 صهیونیست دیگر زخمی شدند.

از سوی دیگر سخنگوی جنبش حماس با تبریک عملیات جدید شهادت طلبان آن را پیشرفتی چشمگیر در عملیات مقاومت و پاسخی روشن به جنایت های رژیم صهیونیستی دانست.

"حسمان بدران" سخنگوی جنبش حماس با تبریک عملیات جدید شهادت طلبان آن را پیشرفتی چشمگیر در عملیات مقاومت و پاسخی روشن به جنایت های رژیم صهیونیستی دانست.

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین افزود که بنیامین نتانیاهو مسئول این عملیات جدید است.

جنبش المجهاهدین فلسطین نیز این عملیات را تبریک گفت و خواستار تشدید مقابله با دشمن صهیونیستی شد.

بر اساس این گزارش، غسان 27 ساله و عدی 22 ساله از ساکنان جبل المکبر در شرق قدس عاملان این عملیات شهادت طلبانه هستند که پیش از این در یک بقالی در نزدیکی کنیسه مذکور کار می کردند.

انتهای پیام /ک.ف

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار