سردار پاکپور:

راه‌اندازی بیمارستان فوق‌تخصصی در پلدختر

فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: بیمارستان تخصصی صحرایی با حضور پزشکان متخصص و تجهیزات پزشکی پیشرفته در پلدختر مستقر می‌شود.
کد خبر: ۳۳۹۹۹۷
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۸ - 03April 2019

راه اندازی بیمارستان فوق تخصصی در پلدختربه گزارش دفاع‌پرس از لرستان، سردار محمد پاکپور ظهر چهارشنبه در سفر به لرستان و بازدید از مناطق سیل زده پلدختر اظهار داشت: از ابتدای وقوع سیل نیرو‌های بسیجی و مسلح در مناطق سیل زده حضور داشته و کار کمک و امدادرسانی را انجام می‌دهند و تا هر زمانی که نیاز باشد در منطقه حضور دارند.

وی اضافه کرد: تلاش می شود تا اقلام مورد نیاز سیل زدگان از طریق زمینی ارسال شود تا بتوان از بالگرد‌ها برای امدادرسانی و تسریع در این راستا استفاده کرد.

به گفته وی تلاش می‌شود تا بیمارستان فوق تخصصی در منطقه مستقر شود تا بتوان خدمات مورد نیاز را به مردم سیل زده ارائه دهد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: این بیمارستان تخصصی صحرایی با حضور پزشکان متخصص و تجهیزات پزشکی پیشرفته در پلدختر مستقر می‌شود.

وی افزود: در این بیمارستان تخصص‌های مورد نیاز مردم منطقه مانند زنان، قلب، عفونی و ارتوپدی و بخش‌هایی مانند رادیولوژی، سی‌تی‌اسکن سیار و ام‌آر‌آی نیز راه اندازی می‌شود.

سردار پاکپور تصریح کرد: بر اثر سیلاب، گل و لای وارد بسیاری از منازل شده که خارج کردن گل و لای تجهیزات نیاز دارد، اما تلاش می‌شود تا با اقدامات و تلاش‌های بیشتر شرایط عادی به زندگی مردم برگردد.

انتهای پیام /

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار