معاون هماهنگ‌کننده منطقه دوم دریایی سپاه خبر داد؛

اعزام ۶ فروند شناور برای امدادرسانی به سیل‌زدگان

ناوسالاریکم «احمد دولابی» گفت: در راستای بروز سیل در استان خوزستان، منطقه دوم نیروی دریایی اقدام به اعزام شش فروند شناور و سه کفی تریلر به همراه نیروهای توانمند برای یاری رساندن به سیل‌زدگان کرده است.
کد خبر: ۳۴۰۰۰۴
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۴ - 03April 2019

اعزام شش فروند شناور برای امداد رسانی سیل‌زدگان

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، ناوسالاریکم «احمد دولابی» معاون هماهنگ‌کننده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه، امروز در جلسه ستاد مدیریت بحران استان بوشهر، دفاع و صیانت از کشور و ارزش‌های آن را از ماموریت‌های مهم نیروی دریایی سپاه دانست و اظهار داشت: یکی از ماموریت‌های مهم  نیروی دریایی سپاه، حفظ آمادگی برای دفاع از کشور و صیانت از جزایر و سواحل و آبراه‌ها است.

وی، مردم‌یاری را از ماموریت‌های دیگر نیروی دریایی سپاه دانست و گفت: از ۲۸ اسفندماه منطقه دوم نیروی دریایی سپاه در راستای مردم‌یاری در ۲ شیفت کاری با امکانات لازم نیروی انسانی و تجهیزات مورد نیاز آماده باش است.

معاون هماهنگ‌کننده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه، با بیان اینکه این منطقه آمادگی ارائه هر نوع کمکی برای رفاه و آسایش مردم را دارد، خاطرنشان کرد: در راستای بروز سیل در استان خوزستان، منطقه دوم نیروی دریایی اقدام به اعزام و ارسال شش فروند شناور و سه کفی تریلر به همراه نیرو‌های توانمند برای یاری رساندن به سیل‌زدگان کرده است.

ناوسالاریکم دولابی با بیان اینکه آمادگی کامل برای یاری‌رساندن به دیگر سیل‌زدگان وجود دارد، تاکید کرد: اکنون آمادگی ارسال شناور، بالگرد و دیگر تجهیزات مورد نیاز از منطقه دوم نیروی دریایی سپاه برای یاری رساندن به سیل‌زدگان وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه سپاه همیشه همراه مردم بوده است، افزود: در جاری شدن سیل در استان‌های مختلف، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تمام امکانات و نیرو‌های مجرب و توانمند، در کنار مردم ایستاده است.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه تاکید کرد: هر جا که نیاز به کمک باشد، نیروی دریایی سپاه در سخت‌ترین شرایط، برای یاری رساندن به مردم امکانات و تجهیزات لازم ارسال و منتقل می‌کند.

ناوسالاریکم دولابی گفت: اکنون نیرو‌ها و تجهیزات منطقه دوم نیروی دریایی سپاه در امور تخصصی مهندسی و امور مختلف برای پشتیبانی و کار‌های فنی در حال خدمت‌رسانی به مناطق سیل‌زده هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها