به منظور بررسی روند اقدامات و امدادرسانی به مردم؛

فرمانده کل ارتش از مناطق سیل‌زده استان خوزستان بازدید کرد

امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» از مناطق سیل‌زده خوزستان بازدید و دستورات لازم را به‌منظور تسریع و تداوم عملیات امدادرسانی ارتش و سایر امور درمانی، لایروبی، استمرار احداث سیل‌بندها و موانع مهندسی، اسکان و تغذیه سیل‌زدگان در خوزستان صادر کرد.
کد خبر: ۳۴۰۰۱۱
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۱ - 03April 2019

بازدید فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران از مناطق سیل زده در خوزستان

به گزارش دفاع پرس از اهواز، امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران که امروز (چهارشنبه) به‌منظور نظارت بر عملیات امدادرسانی یگان‌های ارتش و تسریع در کمک‌رسانی به مردم خوزستان، وارد اهواز شده است، از مناطق سیل‌زده شوشتر، سوسنگرد، حمیدیه، بستان و هویزه بازدید کرد.

سرلشکر موسوی سپس با حضور در جمع فرماندهان و کارکنان یگان‌های ارتش مستقر در مناطق سیل‌زده استان خوزستان، از نزدیک روند اقدامات، فعالیت‌ها و برنامه‌های امدادرسانی به مردم این مناطق را بررسی و بر اجرای دقیق طرح‌ها و برنامه‌های عملیات تخلیه روستاها و جابه‌جایی مردم و وسایل زندگی آن‌ها به نقاط امن تأکید کرد.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، دستورات لازم به‌منظور تسریع و تداوم عملیات امدادرسانی ارتش و سایر امور درمانی، لایروبی، استمرار احداث سیل‌بندها و موانع مهندسی، اسکان و تغذیه سیل‌زدگان در خوزستان را صادر کرد.

به گزارش دفاع پرس، امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» فرمانده عملیات ارتش در استان خوزستان و امیر سرتیپ دوم «حمزه بیدادی» فرمانده قرارگاه منطقه جنوب غرب ارتش، امیر سرلشکر موسوی را در این بازدید میدانی و هوایی همراهی ‌کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار