نمایشگاه عکس جاودانه های تاریخ افتتاح می شود

همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس نمایشگاه عکس"جاودانه های تاریخ" افتتاح و نشست تخصصی "عکاسی جنگ" با حضور محمد حسین حیدری و جمعی از هنرمندان و علاقمندان در شرکت فرهنگ فیلم تهران برگزار می شود.
کد خبر: ۳۴۰۱
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۶:۴۷ - 22September 2013

نمایشگاه عکس جاودانه های تاریخ افتتاح می شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، در این نمایشگاه که روز یکشنبه 31 شهریور ماه بازگشایی می شود، 40 قاب عکس از حضور رزمندگان 8 سال دفاع مقدس در منطقه های مختلف کشور از جمله فکه، خرمشهر، شلمچه، دزفول، اندیمشک، دهلاویه و .... در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.

این نمایشگاه حاصل تلاش هنرمندان عرصه دفاع مقدس از ثبت لحظه های جاودان تا آماده سازی و نشر است.
شرکت فرهنگ فیلم تهران، هدف از برگزاری این نمایشگاه را زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و رزمندگان و همچنین ادای احترام به حماسه سازان دفاع مقدس عنوان کرده است.
 
این گزارش می افزاید: همزمان با برپایی این نمایشگاه، پنجمین نشست از سلسله نشستهای باشگاه هنرمندان فرهنگ فیلم تهران نیز با حضور محمدحسین حیدری از عکاسان پیشکسوت دفاع مقدس در استودیو فرهنگ فیلم تهران برگزار میشود.
 
نشست فوق نیز روز یکشنبه 31 شهریورماه ساعت 17به نقد و بررسی عکاسی در هشت سال دفاع مقدس و جایگاه و تأثیر آن به هنر عکاسی، چگونگی شکل گیری عکاسی جنگ و معرفی عکاسان جنگ ایران میپردازد.
 
گفتنی است علاقه مندان برای بازدید از نمایشگاه مورد اشاره می توانند به خیابان آفریقا، چهارراه شهید حقانی، کوچه کمان، شماره 25 ساختمان مرکزی انتشارات علمی و فرهنگی "نگارخانه ایوان"مراجعه کنند. این نمایشگاه تا 3 شهریورماه همه روزه از 9 صبح الی 15 میزبان عموم بازدیدکنندگان خواهد بود.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار