دبیر کل جمعیت هلال احمر:

انجام ۳۸۰ سورتی پرواز برای امدادرسانی به سیل‌زدگان

دبیر کل جمعیت هلال‌احمر کشور با اشاره به انجام ۳۸۰ سورتی پرواز برای امدادرسانی به سیل‌زدگان، گفت: ۲۵۰ تن مواد غذایی توزیع شد.
کد خبر: ۳۴۰۱۳۶
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰ - 05April 2019

انجام ۳۸۰ سورتی پرواز برای امدادرسانی به سیل‌زدگانبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، محمود رضا پیروی دبیر کل جمعیت هلال احمر کشور اظهار داشت: امداد رسانی با سرعت ادامه دارد و پیش‌بینی می‌شود تا ۵۰۰ تن اقلام خوراکی را در روزهای آینده بین سیل زدگان توزیع کنیم.

به گفته دبیر کل جمعیت هلال احمر هم‌اکنون شش بالگرد از جمعیت هلال احمر، ۲ بالگرد ارتش و ۲ بالگردِ سپاه پاسداران در حال امداد رسانی به سیل زدگان لرستان با محوریت شهرستان پلدختر هستند.

وی ادامه داد: این بالگردها دیروز علاوه بر توزیع اقلام خوراکی سه هزار و ۵۰۰ نفر از سیل زدگان را جابجا کردند.

دبیر کل جمعیت هلال احمر یادآور شد: علاوه بر پلدختر و معمولان که کانون سیل اخیر در لرستان هستند، امداد رسانی به سایر مناطق سیل زده لرستان شامل، نورآباد، الشتر، الیگودرز، سراب دوره، سپید دشت و بیرانشهر هم با قوت در حال انجام است.

وی بیان کرد: ۸۰۰ نفر از داوطلبان جمعیت هلال احمر هم اکنون در حال امداد رسانی به سیل زدگان لرستان هستند که ۲۵۰ نفر از آنها از استان‌های دیگر به لرستان اعزام شده‌اند.

به گفته پیروی تا کنون ۱۵ میلیارد تومان کمک نقدی و ۱۵ میلیارد تومان هم کمک غیر نقدی برای هم وطنان سیل زده جمع‌آوری شده است.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار