امام جمعه برازجان:

افول قدرت آمریکا از پیامدهای قطع رابطه ایران با این کشور است

حجت الاسلام «حسن مصلح»، رشد روحیه استکبارستیزی در جهان، شکل‌گیری نیرو‌های جبهه مقاومت در منطقه و شکست نقشه‌های شوم آمریکا در منطقه، افول قدرت آمریکا و به‌دست آوردن فناوری هسته‌ای توسط ایران را از پیامد‌های قطع رابطه آمریکا عنوان کرد.
کد خبر: ۳۴۰۱۵۸
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۴ - 05April 2019

شکل گیری جبهه مقاومت پیامدهای قطع رابطه با آمریکا

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «حسن مصلح» امام جمعه برازجان، در خطبه‌های امروز نمازجمعه این شهر، با اشاره به ۱۸ فروردین‌ماه روز سلامتی، اظهار داشت: امروزه استفاده بی‌رویه از مواد شیمیایی و سموم در امر کشاورزی و باغداری، سلامت عمومی را در معرض تهدید قرار داده است.

امام جمعه برازجان گفت: بخش زیادی از مرگ و میر‌ها و بیماری‌های سخت و لاعلاج، ناشی از تغذیه ناسالم و استفاده ناروا از مواد شیمیایی و سمی در امر زراعی است و هیچ کنترل و نظارتی نیز وجود ندارد و هیچ دستگاهی پاسخگو نیست.

وی به ۲۰ فرورین‌ماه مصادف با سالروز قطع رابطه سیاسی با آمریکا اشاره کرد و گفت: قطع رابطه آمریکا با ایران دارای پیامد‌های مثبتی همچون تجلی عزت و استقلال ایران اسلامی و تحکیم و تثبیت اقتدار دفاعی و امنیتی کشور بود.

حجت‌الاسلام مصلح همچنین ناکامی عوامل نفوذی دشمن در داخل و آشکار شدن ماهیت پلید آنان و تقویت وحدت و انسجام ملی را از دیگر پیامد‌های مثبت قطع رابطه با آمریکا خواند.

امام جمعه برازجان، رشد روحیه استکبارستیزی در جهان، شکل‌گیری نیرو‌های جبهه مقاومت در منطقه و شکست نقشه‌های شوم آمریکا در منطقه، افول قدرت آمریکا و به‌دست آوردن فناوری هسته‌ای توسط ایران را از دیگر پیامد‌های قطع رابطه آمریکا عنوان کرد.

وی، بر موضوع نشاط اجتماعی در جامعه تاکید کرد و گفت: با شادی مخالف نیستیم، بلکه با فساد و ولنگاری مخالفیم؛ زیرا در ایام نوروز امسال شاهد مسائل تاسف‌بار در بعضی از شهر‌ها بودیم که به‌صورت آشکار مقدسات و ارزش‌های دینی را زیرپا گذاشتند و بی‌بندباری را به اوج خود رساندند و بعضی از دستگاه‌های دولتی نیز به بهانه نشاط اجتماعی، به این امر دامن زدند و اقدامات ضدارزشی و منکراتی انجام دادند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار