امام جمعه بندر دیلم:

دشمنان می‌خواستند مسأله سیل را به ناکارآمدی نظام اسلامی ربط دهند

حجت‌الاسلام «سید ابوالحسن حسینی‌بوشهری» گفت: ضدانقلاب و آمریکا درصدد این بودند که مسأله سیل را به ناکارآمدی نظام اسلامی ربط دهند و هلال احمر ما را تحریم کردند؛ اما تکیه ما همواره به مردم خودمان بوده است.
کد خبر: ۳۴۰۱۷۲
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۱ - 05April 2019

دشمن ثابت کرد که مشکلش باهویت اسلامی ملت ایران است

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «سید ابوالحسن حسینی‌بوشهری» امام جمعه بندر دیلم امروز در خطبه های نماز جمعه این شهر، با اشاره به سیل اخیر در برخی از استان‌های کشور، خطاب به نمازگزاران اظهار داشت: شما مردم دیلم در عرصه‌های مختلف حضور داشتید و دِین خودتان را همواره در جریان‌های مختلف به هم‌وطنان خود ادا کرده‌اید و ان‌شاءلله در جریان سیل اخیر شاهد کمک‌های انبوه مردم دیلم به سیل‌زدگان باشیم.

امام جمعه بندر دیلم بیان گفت: در جریان سیل اخیر دشمنان سعی داشتند وحدت و همدلی مردم و مسئولان را بهم بزنند؛ اما مقام معظم رهبری از کلیه نیروهای نظامی سپاه، نیروی انتظامی، ارتش در ورود به مسأله سیل و کمک به سیل‌زدگان تقدیر کردند.

خطیب جمعه دیلم عنوان کرد: ضدانقلاب و آمریکا درصدد این بودند که مسأله سیل را به ناکارآمدی نظام اسلامی ربط دهند و هلال احمر ما را تحریم کردند؛ اما تکیه ما همواره به مردم خودمان بوده است.

حسینی بوشهری گفت: آن‌ها ثابت کردند که مشکل‌شان نظام و حکومت و دولت نیست؛ بلکه با هویت اسلامی ملت ایران مشکل دارند که با وحدت و همدلی می توانیم بر این مسائل هم غلبه کنیم.

وی با اشاره به مشکلات مسکن جوانان بیان داشت: مسئولان یکی از اولویت‌های خود را حل مشکل مسکن جوانان و مردم قرار دهند؛ چرا که در این موقعیت که مردم دچار فشار اقتصادی هستند و یکی از بلا‌ها همین اجاره‌نشینی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها