نماینده "عصائب‌ اهل‌الحق" در پاسخ به دفاع پرس:

عراق را به گورستان داعش تبدیل می کنیم/ امنیت زائران اربعین حسینی را گروه های مقاومت تامین می کنند

نماینده "عصائب‌ اهل‌الحق" در ایران در پاسخ به سوال دفاع پرس برای مقابله میدانی و عملیاتی با تروریست ها در عراق گفت: عراق را به گورستان داعش تبدیل می کنیم.
کد خبر: ۳۴۰۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۶ - 18November 2014

عراق را به گورستان داعش تبدیل می کنیم/ امنیت زائران اربعین حسینی را گروه های مقاومت تامین می کنند

به گزارش خبرنگار بین الملل دفاع پرس ، حجتالاسلام جابر رجبی، نماینده گروه مقاومت "عصائب اهلالحق" در ایران، صبح امروز در نشست تشریح عملیات مقاومت در عراق گفت: مقاومت اسلامی "عصائب" به یکی از گروههای مقاومت در منطقه تبدیل شده و با تکیه بر قوه خود و نیروی الهی توانسته موفقیتهای بسیاری را در عراق بهدست آورد.

حجت الاسلام رجبی در پاسخ به سوال دفاع پرس در نشست تحلیل میدانی جبهه مقاومت در عراق گفت: گروه تروریستی داعش از شیوه زدن و فرار کردن استفاده می کنند مثلا در سامرا و بغداد ایجاد نا امنی می کند و می رود. اما گروه های مقاومت مانند یک جریان آب با یک عملیات هدایت شده داعش را به سمتی که می خواهیم می بریم.

وی خاطرنشان کرد: ما قصد نداریم داعش را از عراق بیرون کنیم بلکه می خواهیم داعش را نابود و عراق را به گورستان آنها تبدیل کنیم چراکه در صورت بیرون راندن تروریست ها از عراق آنها به کشورهای دیگر مانند سوریه و لبنان می روند اما ماقصد از بین بردن داعش را در کشورمان داریم.

رجبی اظهار داشت: در عملیات های مهمی چون جرف الصخر آمریکایی ها تنوانستند موفقیتی دست یابند اما نیروهای مقاومت عراق ظرف مدت کوتاهی این منطقه را آزاد کردند.

نماینده عصائب الحق در ایران گفت: حتی آمریکایی ها در منطقه لطفیه با القاعده توان مقابله نداشتند اما گروه های مقاومت در عملیات های مهم آمرلی از طریق عملیات اطلاعاتی توفیقات و موفقیت هایی را به دست آوردند.

وی درباره برقراری امنیت برای اربعین حسینی گفت: عصائب الحق در کنار دیگر گروه های مقاومت امنیت مراسم با شکوه اربعین را تامین می کنند و امسال با توجه آزادسازی جرف الصخر به شعاع 280 کیلومتر شاهد امنیت بیشتری هستیم اما باید اشراف اطلاعاتی خود را تقویت کنیم تا از بمب گذاری تروریستی بین مردم جلوگیری کنیم.

انتهای پیام/ح

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اصغر
|
-
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۸
0
1
ترکیه و بقیه اگه راست میگن جلوی ارسال غذا به داعشو بگیرن البته اگه راست میگن که نمیگن
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار