روایت اسارت تا وکالتِ یک رزمنده در «معبر سرخ»

کتاب«معبر سرخ»، خاطرات دکتر رضا کارگر؛ از وکلای ایثارگر دادگستری یزد از تولد تا حضور در جبهه و اسارت و در پایان نشستن بر صندلی وکالت، روایت می‌کند.
کد خبر: ۳۴۰۲۱۹
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۱:۳۹ - 09April 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، کتاب «معبر سرخ»، روایتی از اسارت تا وکالت رضا کارگر، به همت کانون وکلای استان یزد و به قلم محمدرضا کلانتری سرچشمه، چاپ شده است.

این کتاب در هفت معبرِ «از تولد تا پیمان سرخ»، «از کربلای 5 تا نصر 7»، «از دشت هرمدان تا شاخ شمیران»، «بیت‌المقدس 7 و اسارت»، «استخبارات»، «اردوگاه تکریت» و «از آزادی تا وکالت» تنظیم شده و معبر هشتم، حاوی تعدادی عکس و سند از دوره‌های مختلف زندگیِ این وکیل ایثارگر است.

دکتر رضا کارگر، پس از آزادی و بازگشت به وطن، به استخدام اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد درآمده و چندین سال در کتابخانه‌های مختلف به فعالیت مشغول بوده و در سال 1383 با قبولی در رشته حقوق خصوصی مشغول به تحصیل می‌شود و با تحصیل در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد، در سال 1393 با قبولی در مقطع دکترا در رشته حقوق خصوصی، تحصیلات خود را در دانشگاه یزد ادامه داد. وی از سال 1394 عضو کانون وکلای دادگستری تهران است.

 کتاب «معبر سرخ» در 280 صفحه با شمارگان یک‌هزار نسخه به بهای 15 هزار تومان از سوی انتشارات اندیشه کویر به بازار نشر عرضه شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها