خلبان هوانیروز:

هوانیروز از هیچ کوششی در امدادرسانی به سیل‌زدگان دریغ نمی‌کند

سرهنگ خلبان سعادت شیخی گفت: خلبانان هوانیروز در امدادرسانی به مردم شریف لرستان از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد و تا آخرین لحظه‌ای که به حضور آن‌ها در خدمت به مردم و سیل‌زدگان نیاز باشد، پرواز‌ها تداوم خواهد داشت.
کد خبر: ۳۴۰۲۵۸
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۸ - 06April 2019

سرهنگ خلبان «سعادت شیخی» از خلبانان بالگرد «شینوک» که در مناطق سیل‌زده مأموریت امدادرسانی را بر عهده دارند در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، اظهار داشت: پایگاه چهارم هوانیروز ارتش در پی سیل گسترده در برخی استان‌های کشور و بسیج همگانی نیرو‌ها برای امداد به سیل‌زدگان، با اعزام تعدادی بالگرد به استان‌های کهگیلویه و بویر احمد، چهارمحال و بختیاری و لرستان، تمام تلاش خود را برای نجات جان هموطنان و نیز امداد رسانی به آنان را به کار بستند.

وی با اشاره به اینکه امداد رسانی با بالگرد ترابری سنگین «شینوک»، بخشی از تلاش‌های پایگاه چهارم رزمی هوانیروز ارتش است، افزود: نیرو‌های مسلح مردم را ولی‌نعمت خود و خود را خادم ملت می‌دانند؛ به همین جهت خلبانان هوانیروز در امدادرسانی به مردم شریف لرستان از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد و تا آخرین لحظه‌ای که به حضور آن‌ها در خدمت به مردم و سیل زدگان نیاز باشد، این پرواز‌ها تداوم خواهد داشت.

سرهنگ شیخی یادآور شد: پرواز خلبانان هوانیروز ارتش در امدادرسانی به سیل‌زده‌ها یادآور حماسه‌ها و پرواز‌های بی بدیل آنان در سال‌های دفاع مقدس است که عزت و آزادی را به میهن عزیزمان هدیه کردند.

گفتنی است بالگرد‌های «شینوک» پایگاه چهارم هوانیروز ارتش با انجام بیش از ۱۲۰ ساعت پرواز و با ایجاد پل هوایی بین فرودگاه خرم آباد به شهر‌های پلدختر، کوهدشت، معمولان، نورآباد، دره شهر، ماژین، چم مهر و بسیاری از روستاها، بیش از ۸۰ تن اقلام امدادی مورد نیاز سیل‌زدگان را به آنان رسانده و بیش از دو هزار نفر از سیل‌زدگان و مجروحان و بیماران را از محاصره سیل نجات داده‌اند.

هوانیروز در امداد رسانی به سیل زده‌ها از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد

هوانیروز در امداد رسانی به سیل زده‌ها از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد

هوانیروز در امداد رسانی به سیل زده‌ها از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد

هوانیروز در امداد رسانی به سیل زده‌ها از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها