نماینده ولی فقیه در استان بوشهر:

دولت باید قدردان نیرو‌های مسلح باشد

آیت‌الله «غلامعلی صفایی بوشهری» گفت: کار ارتش، سپاه و بسیج در خدمت‌رسانی به مناطق سیل‌زده بسیار ارزشمند است و این نشان می‌دهد که نیرو‌های مسلح دلسوز و در خدمت مردم هستند و دولت باید قدردان این نعمت باشد.
کد خبر: ۳۴۰۲۸۶
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۹ - 06April 2019

دولت باید قدردان نیرو‌های مسلح باشد

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، آیت الله «غلامعلی صفایی بوشهری» نماینده ولی فقیه در استان بوشهر در دیدار برخی مسئولان استان، اشاره به حوادث اخیر کشور و تسلیت جان باختن تعدادی از هموطنان در این حوادث، اظهار داشت: ما نیازمند آینده پژوهی بحران هستیم و مسئولان کشور باید با آسیب شناسی بلا‌های طبیعی، برای هر تهدیدی در هر مقیاسی برنامه ریزی داشته باشند.

وی گفت: باران نعمت و فرصت است که اگر برای این نعمت از قبل برنامه ریزی نشود، به بحران تبدیل می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با اشاره به خدمت رسانی گروه‌های مختلف به سیل زدگان یادآور شد: کار ارتش، سپاه و بسیج در خدمت رسانی به مناطق سیل زده بسیار ارزشمند است و این نشان می‌دهد که نیرو‌های مسلح دلسوز و در خدمت مردم هستند و دولت باید قدردان این نعمت باشد.

آیت الله صفایی بوشهری در بخش دیگری از بیانات خود، یکی از مناطق مهم خدمت را سرزمین‌های مرزی عنوان کرد و گفت: سرزمین‌های مرزی، ستون محکم و خط مقدم دفاع از کشور هستند.

وی همچنین با اشاره به نامگذاری سال ۹۸ به نام سال رونق تولید از سوی رهبر معظم انقلاب، بر لزوم تلاش حداکثری دستگاه‌های مختلف برای عملیاتی شدن اهداف امسال تاکید کرد.

در این دیدار مسئولان ادارات ثبت احوال، ورزش و جوانان، آب و فاضلاب شهری، هلال احمر، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان، حوزه علمیه برادران و دریابانی حضور داشتند و گزارش مختصری از آخرین وضعیت حوزه مسئولیت خود ارائه کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها