معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام صادق (ع) بوشهر خبر داد؛

آمادگی بسیجیان استان بوشهر برای خدمت‌رسانی به مناطق سیل‌زده

سرهنگ «سهراب انبارکی» گفت: گروه‌های جهادی پایگاه‌ها، حوزه‌ها و اقشار مختلف بسیج سراسر استان آماده اعزام به مناطق آسیب‌دیده از سیل هستند که برای اعزام این افراد منتظر انجام هماهنگی‌های لازم با رده‌های بالاتر هستیم.
کد خبر: ۳۴۰۲۹۰
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۹ - 06April 2019

آمادگی بسیجیان استان بوشهر برای خدمت رسانی به مناطق سیل زده

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، سرهنگ «سهراب انبارکی» معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر ظهر امروز (شنبه 17 فروردین ماه) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در هفته‌های اخیر شاهد وقوع سیل در نقاط مختلف کشور بودیم که خسارت‌هایی را به مردم وارد کرد و همه مردم خود را در غم سیل‌زدگان شریک می‌دانند.

وی با اشاره به اینکه مردم نوع‌دوست ایران همواره در کمک به آسیب‌دیدگان حوادث مشارکت خوبی داشته‌اند گفت: تاکنون هفت هزار و ۲۰۰ بطری آب معدنی، ۱۵۰ عدد پتو، سه هزار کیلوگرم خرما، هزار و ۲۰۰ کیلوگرم برنج، ۵۰ سبد کالا شامل مواد غذایی ضروری مانند روغن، قند، شکر و…، ۲۵۰ قوطی انواع کنسرو و ۲۰۰ دست البسه جمع‌آوری شده است.

انبارکی تصریح کرد: کمک‌های جمع‌آوری شده توسط بسیج تنها بخشی از کمک‌های مردم استان است و نهادهای دیگر مانند کمیته امداد، هلال احمر نیز مشغول جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم استان برای مردم این مناطق هستند.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر از جمع‌آوری ۴۷۰ میلیون ریال کمک نقدی برای مناطق سیل زده خبر داد و افزود: پیش‌بینی می‌شود میزان کمک‌ها در روزهای آینده افزایش یابد.

وی خاطرنشان کرد: گروه‌های جهادی پایگاه‌ها، حوزه‌ها و اقشار مختلف بسیج سراسر استان آماده اعزام به مناطق آسیب دیده از سیل هستند که برای اعزام این افراد منتظر انجام هماهنگی‌های لازم با رده‌های بالاتر هستیم.

‌ انبارکی گفت: مردم می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به حساب حوادث غیرمترقبه سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر واریز و کمک‌های غیرنقدی را نیز به پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج محل سکونت خود تحویل دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار