قائم‌مقام قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) خبر داد؛

استقرار درمانگاه سیار در شهرستان پلدختر

«مجتبی باستان» با اشاره به استقرار درمانگاه سیار در پلدختر گفت: بیش از 10 گروه جهادی از سراسر کشور برای خدمت‌رسانی به لرستان اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۳۴۰۳۴۶
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۰ - 06April 2019

به گزارش دفاع پرس از خرم‌آباد، «مجتبی باستان» عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت‌های قرارگاه جهادی خدمت‌رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در مناطق سیل‌زده لرستان اظهار داشت: برای خدمات بهداشتی و درمانی به مردم سیل‌زده شهرستان پلدختر توسط قرارگاه جهادی خدمت‌رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) درمانگاه سیار مستقرشده است.

وی افزود: گروه‌های جهادی قرارگاه نیز علاوه بر تمیز و تنظیف منازل سیل‌زدگان روزانه بیش از 2 هزار غذای گرم بین مردم شهرستان پل‌دختر توزیع می‌کنند که از فردا به روستاهایی که راه ارتباطی ندارند خدمت‌رسانی خواهیم کرد.

قائم‌مقام قرارگاه جهادی خدمت‌رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) عنوان کرد: با توجه به فراخوانی که زده‌ایم تاکنون بیش از 10 گروه جهادی از سراسر کشور جهت خدمت‌رسانی اعلام آمادگی کرده‌اند و از فردا در مقر جهت خدمت‌رسانی  مستقر خواهند شد.

وی بیان کرد: ستاد اصلی گروهای جهادی قرارگاه و جهادی خدمت‌رسانی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در خرم‌آباد است؛ دو گروه جهادی در دلفان، سه گروه در بخش شاهیوند و همچنین یک گروه در حیات الغیب مستقر کرده‌ایم که به سه روستا خدمات‌رسانی می‌کنند و در افرینه، معمولان، سپیددشت و شهرستان الیگودرز نیز گروه‌های جهادی مستقر هستند.

باستان گفت: به همه مردم ایران اسلامی عرض می‌کنم لرستان به کمک نیاز دارد و به هر نحوی که می‌توانید به استان لرستان خدمت‌رسانی کنید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار