ترامپ: از برجام خارج شدم؛ چون ایران می‌خواست اسرائیل را بکشد

رئیس جمهوری آمریکا مدعی است ایران قصد نابودی رژیم صهیونیستی را دارد و یکی از دلایلش برای پشت‌پا زدن به برجام، همین است!
کد خبر: ۳۴۰۳۷۹
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۳ - 07April 2019

ترامپ: از برجام خارج شدم؛ چون ایران می‌خواست اسرائیل را بکشدبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از واشنگتن پست، «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا در اظهاراتی که در جمع گروهی از یهودیان محافظه‌کار داشت، با توجه به موضع‌گیری‌های اخیر برخی از نمایندگان دموکرات کنگره از جمله «الهان عمر»، مدعی شد پیروزی دموکرات‌ها در انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا، به ضرر رژیم صهیونیستی است.

وی همچنین از نامزد‌های دموکرات این انتخابات به دلیل وعده برای احیاء توافق هسته‌ای ایران انتقاد کرد و مدعی شد اقدامش برای خروج از برجام که به زعم وی توافقی فاجعه‌بار است؛ کاری به‌جا بوده است.

ترامپ در ادامه ادعا‌های خود افزود: از برجام خارج شدم چرا که آن‌ها می‌خواستند اسرائیل را بکشند. آن‌ها خواهان نابودی اسرائیل بودند. اما اکنون شاهد هستید که ما سخت‌ترین تحریم‌ها را به ایران تحمیل کرده‌ایم و ایران دیگر آن کشوری نیست که پیش از زمامداری من بود.

گفتنی است ترامپ ماه می‌سال میلادی گذشته (۲۰۱۸) در اقدامی یکجانبه که اعتراض متحدان آمریکا را نیز در پی داشت، از برجام خارج شد. رئیس جمهوری آمریکا و دولت وی در راستای اعمال فشار حداکثری بر ایران، علاوه بر تحریم‌های اقتصادی، به حربه‌های جنگ روانی نیز روی آورده‌اند تا آنجا که آشکارا مردم را به نافرمانی و شورش ترغیب می‌کنند.

انتهای پیام/ 441

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار