از سوی عربستان صورت گرفت؛

شکست سومین حمله مزدوران سعودی در نزدیکی عسیر/ ادامه نقض توافق استکهلم در الحدیده

منابع یمنی از ادامه تجاوزات مزدوران سعودی به الحدیده و شکست سومین حمله مزدوران در نزدیکی گذرگاه علب عسیر خبر دادند.
کد خبر: ۳۴۰۳۹۵
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۲ - 07April 2019

شکست سومین حمله مزدوران در نزدیکی عسیر/ ادامه نقض توافق استکهلم در الحدیدهبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از شبکه خبری المسیره، جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی اماراتی، روز شنبه نیز به حملات خود به برخی استان‌های یمن ادامه دادند که طی آن خسارت‌هایی به اموال عمومی و خصوصی وارد شد، متجاوزان همچنان به نقض توافق آتش بس در الحدیده ادامه دادند.

در استان صعده هم، جنگنده‌های ائتلاف سعودی آمریکایی، بخش مرزی باقم هدف حمله قرار گرفت.

مناطق مختلف بخش‌های باقم و رازح در مرز عربستان و یمن هم هدف حملات موشکی و توپخانه‌ای ارتش سعودی قرار گرفت و خسارت‌های سنگینی به منازل و اموال مردم وارد شد.

در الحدیده هم متجاوزان و مزدورانشان، 12 گلوله توپ به بخش التحیتا شلیک کردند و مزارع و اموال مردم را هدف قرار دادند. حریم هوایی الحدیده هم شاهد پرواز گسترده هواپیما‌های جنگی و جاسوسی ائتلاف سعودی اماراتی بود تا نقض توافق استکهلم از سوی متجاوزان و مزدورانشان همچنان ادامه یابد.

جنگنده‌های متجاوزان، بخش مستبا در استان حجه را هم هدف حملات خود قرار دادند.

شکست سومین تلاش مزدوران سعودی برای پیشروی در نزدیکی گذرگاه علب

سومین تلاش مزدوران سعودی برای پیشروی در نزدیکی گذرگاه علب در عسیر شکست خورد. نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی توانستند سومین پیشروی مزدوران ارتش سعودی در عسیر را با شکست روبرو کرده و تلفات و خسارت‌های سنگینی به آن‌ها وارد کنند. یک خودروی نظامی مزدوران سعودی هم در این عملیات منهدم شد.

شلیک چهار موشک کاتیوشا به تجمعات مزدوران عربستان در عسیر منابع یمنی از شلیک چهار موشک کاتیوشا به تجمعات و مواضع مزدوران عربستان در نزدیکی گذرگاه علب در عسیر خبر دادند که به کشته و زخمی شدن شماری از آن‌ها منجر شد.

تظاهرات علیه متجاوزان سعودی در استان عمران

مردم بخش‌های الجبل و عیال در استان عمران در یک تجمع اعتراض آمیز، جنایات متجاوزان و مزدوران‌شان علیه ملت یمن و ربودن زنان در بخش التحیتا بندر الحدیده را محکوم کردند.

شرکت کنندگان در این تجمع که سمیر الضیانی از مدیران این منطقه و شیوخ وبزرگان شرکت داشتند، تاکید کردند جنایت ربودن یک زن و دو دختر وی در بخش التحیتا مغایر با تمام ارزش‌ها و اخلاق و دین و قوانین بین‌المللی است و عمق پستی و رذالت ائتلاف متجاوزان و مزدورانشان و نقض قوانین بین‌المللی و انسانی را نشان می‌دهد.

مردم در این تجمع تصریح کردند این جنایات تنها سبب افزایش ایستادگی و ثبات قدم مردم در رویارویی با متجاوزان و شکست نقشه‌هایشان خواهد شد که سرزمین و انسان را در یمن هدف قرار داده است. شرکت کنندگان در این تجمع اعتراضی خواستار حمایت قبایل یمنی از تقویت ایستادگی و رویارویی در برابر متجاوزان تا تحقق پیروزی شدند.

انتهای پیام/ 441

نظر شما
پربیننده ها