مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد:

کمک‌های ورزشکاران یزدی به مناطق سیل‌زده اعزام می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با بیان اینکه پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های جامعه ورزشی استان یزد ایجاد می‌شود، گفت: کمک‌های ورزشکاران یزدی جمع‌آوری و به مناطق سیل‌زده اعزام می‌شود.
کد خبر: ۳۴۰۴۰۰
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴ - 07April 2019

کمک های ورزشکاران یزدی به مناطق سیل زده اعزام می شودبه گزارش دفاع‌پرس از یزد، «مسعود شریعتی» مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در نشستی که با حضور معاونین و روسای ستادی این اداره‌کل، روسا و اعضای هیات ورزش‌های استان که در راستای برنامه‌ریزی و هماهنگی جهت جمع آوری کمک‌های جامعه ورزش و جوانان به سیل زدگان برگزار شد، اظهار داشت: در سال جدید شاهد وقوع سیل در مناطق بسیاری بودیم که سبب ساز مشکلات بسیار زیاد شده و در تلاش هستیم تا بتوانیم با اطلاع رسانی در سطح استان کمک‌های مورد نیاز را جمع آوری و به این مناطق اعزام کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با تاکید بر اینکه جامعه ورزش همیشه در همه صحنه‌ها در کنار مردم خواهد بود تصریح کرد: مردم همیشه در کنار ورزشکاران بودند و امروزه ورزشکاران به کمک مردم خواهد شتافت.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌هایی در جهت جمع آوری کمک‌های مردمی در سطح استان برگزار خواهیم کرد گفت: جشن گلریزان در زورخانه‌های استان یزد برگزار می‌شود و مبالغ جمع آوری شده به سیل زدگان اهدا خواهد شد.

شریعتی با بیان اینکه پایگاه‌های در جهت جمع آوری کمک‌های جامعه ورزش و جوانان در سطح استان یزد برپا خواهد شد عنوان کرد: علاوه بر کمک‌های نقدی بسیاری از موارد غیر نقدی مانند پتو و حبوبات، کنسرو، لباس گرم، لوازم بهداشتی، فرش، چادرهای امدادی و آب معدنی از جمله موارد ضروری برای شرایط سخت کنونی سیل زدگان است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم که بتوانیم با جمع آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم و ورزشکاران و ارسال آنها به مناطق سیل زده بتوانیم قدری از دردها و آلام این مردم را کاهش دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها