به همت قرارگاه نجف اشرف سپاه؛

پل اضطراری علی‌آباد گروس شهرستان صحنه افتتاح شد

پل اضطراری علی آباد (پل سوم شعبان) به همت قرارگاه نجف اشرف سپاه در منطقه سیل زده عای آباد گروس شهرستان صحنه امروز افتتاح شد.
کد خبر: ۳۴۰۴۵۰
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۲ - 07April 2019

افتتاح پل اضطراری علی‌آباد گروس شهرستان صحنهبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، به همت قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف نیروی زمینی سپاه پل اضطراری منطقه علی آباد گروس در شهرستان صحنه با حضور مسئولان استان کرمانشاه از جمله آیت‌الله «مصطفی علما» نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه، «هوشنگ بازوند» استاندار، سرتیپ پاسدار «محمد نظر عظیمی» فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف و جمعی از فرماندهان نظامی و مسئولان و مردم این منطقه امروز افتتاح شد.

پل علی‌آباد گروس در بخش مرکزی شهرستان صحنه در استان کرمانشاه پس از بارندگی‌های اخیر و طغیان رودخانه تخریب شد که قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف نیروی زمینی سپاه کار ساخت پل اضطراری این منطقه را بر عهده گرفته بود و به پایان رساند.

آیت‌الله علما نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در این مراسم اظهار داشت: حضور مردم و کمک آنها در سیل اخیر معنی کامل وحدت کلمه را نشان دادند.

وی ادامه داد: سپاه از ابتدای تشکیل انقلاب اسلامی تا کنون خدمات بسیار مؤثر و سازنده‌ای را به کشور و مردم داده است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه ضمن تاکید بر کمک به سیل‌زدگان خاطرنشان کرد: ما نباید خوزستان و لرستان را فراموش کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار