سردار جعفری:

رزمندگان اسلام علاقه خاصی به شهید «صیادشیرازی» داشتند

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی گفت: رزمندگان اسلام اعم از ارتشی، بسیجی و سپاهی علاقه خاص و وافری به شهید صیادشیرازی داشتند که این علاقه باعث شد به صیاد دلها نام گیرد.
کد خبر: ۳۴۰۵۰۲
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۸ - 07April 2019

رزمندگان اسلام علاقه خاصی به شهید «صیاد شیرازی» داشتندسرتیپ دوم پاسدار «عزت‌الله جعفری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در آذربایجان شرقی اظهار داشت: اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی در سال «رونق تولید» همه توان و تلاش خود را در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بکار خواهد گرفت و در این زمینه از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

جعفری ضمن قدردانی از عوامل و دست‌اندرکاران برگزاری یادواره‌های شهدا و برنامه‌های ارزشی خاطرنشان کرد: عزت، اقتدار و امنیت ایران اسلامی مدیون و مرهون خون شهداست و ترویج فرهنگ ایثار و حماسه می‌تواند جامعه را از آسیب‌های اجتماعی مصون دارد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی با اشاره به معنویت صیاد‌شیرازی خاطرنشان کرد: رزمندگان اسلام اعم از ارتشی، بسیجی و سپاهی علاقه خاص و وافری به شهید صیاد‌شیرازی داشتند که این علاقه باعث شد به صیاد دلها نام گیرد.

این مسئول با بیان خاطره ای از شهید صیادشیرازی افزود: اتحاد بین نیروهای مسلح مهمترین عامل پیروزی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس بود و امروزه نیز شاهد این امر مهم هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها