فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:

سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد برای کمک به بحران‌ها آمادگی دارد

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: در بحران سیل اخیر به‌ویژه در روستاها سعی کردیم کنار مردم باشیم.
کد خبر: ۳۴۰۵۰۸
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۱ - 07April 2019

سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد برای کمک به بحران‌ها آمادگی داردبه گزارش دفاع‌پرس از یاسوج، سرهنگ «حمید خرمدل» فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در نشست فرماندهان نظامی و انتظامی با استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: سپاه پاسداران در کنار دولت آماده هرگونه کمک و همکاری است و هر جایی که نیاز باشد با تمام توان به توسعه و پیشرفت استان کمک می‌کنیم.

وی از آمادگی نیروی انسانی و لجستیک سپاه برای کمک به بحران‌ها خبر داد و افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سیل اخیر در بخش‌های مختلف به ویژه روستاهای آسیب دیده در کنار نیروهای مدیریت بحران است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست با اشاره به شعار سال گفت: رونق تولید و کمک به توسعه استان از مهمترین اولویت‌ها بوده که تمام دستگاه‌های اجرایی باید با تعامل، همدلی و تلاش مضاعف سعی کنند در راستای تحقق شعار سال گام بردارند.

«علی‌محمد احمدی» مطالبه مقام معظم رهبری، تحقق شعار سال و رونق تولید را از مهمترین راهکارهای خروج از وضعیت کنونی دانست و افزود: با بهبود فضای کسب و کار، تقویت زیرساخت‌های اقتصادی و کمک به سرمایه گذاری در استان می‌توان تولید را به حد مطلوب رساند.

وی با اشاره به اینکه در سال 97 کهگیلویه وبویراحمد در میان استان‌های کشور بالاترین رتبه فضای کسب و کار را به دست آورد، تصریح کرد: باید در سال 98 به صورت عملیاتی تر و منسجم تر نسبت به تحقق این موضوع گام برداشت.

احمدی به سیل اخیر و آبگرفتگی در مناطق شهرهای مختلف استان اشاره کرد و ادامه داد: برآورد خسارات اولیه در بخش‌های اولیه صورت گرفت و این خسارت بیش از 10 هزار میلیارد ریال تخمین زده شد.

این مسئول گفت: بهسازی جاده‌ها، راه‌های روستایی، واحدهای تولیدی، بخش‌های کشاورزی و شیلات از مهمترین بخش‌هایی بوده که خسارات زیادی دیدند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: کسانی که در بستر و حریم رودخانه‌ها به صورت غیرمجاز اقدام به ساخت و ساز کردند و در سیل اخیر متحمل خسارت شدند، مشمول دریافت خسارات و کمک‌های دولتی نمی‌شوند.

وی برقراری نظم و امنیت و ایجاد آرامش و آسایش عمومی جامعه را رسالتی ذاتی و از اصلی ترین وظایف نیروی انتظامی دانست و گفت: با تلاش‌های نیروی‌های نظامی، انتظامی و امنیتی، کهگیلویه و بویراحمد یکی از استان‌های امن کشور اعلام شده است.

احمدی با تقدیر از تلاش‌های نیروی انتظامی در ایجاد امنیت، روانسازی و کنترل تردد در جاده‌های استان در ایام تعطیلات نوروزی در استان، خاطرنشان کرد: امروزه امنیت اقتصادی، سیاسی، اجتمایی، فرهنگی و حتی امنیت مرزهای ایران اسلامی مدیون تلاش‌ها و زحمات این نیرو است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار