وحدت مثال‌زدنی سپاه و ارتش باعث خنثی شدن نقشه‌های دشمنان شده است

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اقدامات موثر کمک‌رسانی به سیل‌زدگان ایلام گفت: اقدامات سپاه پاسداران استان ایلام در سیل اخیر قابل تقدیر است و وحدت مثال‌زدنی سپاه و ارتش باعث شده تا همیشه نقشه‌های دشمنان خنثی شود.
کد خبر: ۳۴۰۵۳۲
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۲ - 07April 2019

وحدت مثال زدنی سپاه و ارتش باعث خنثی شدن نقشه‌های دشمنان شده استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر‌کیومرث حیدری عصر امروز در بازدید از روستاهای سیل زده استان ایلام اظهار داشت: ارتش و سپاه هر دو یک لشکر الهی هستند که از یک فرماندهی واحد نیز برخوردار هستند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نه در حوادث مربوط به سیل و زلزله، بلکه در تمام موضوعات وحدت و یکپارچگی و یک لشکر الهی بودن را حفظ کردیم.

وی به وحدت ارتش و سپاه پاسداران اشاره کرد و یادآور شد: وحدت مثال زدنی سپاه و ارتش باعث شده تا همیشه نقشه های دشمنان خنثی شود.

امیر حیدری افزود: همه نیروهای مسلح در کنار هم در حال خدمت رسانی به سیل زدگان هستند و این دشمن است که همیشه به دنبال روزنه نفاق است و همواره خوار و ذلیل شده است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد:  اقدامات سپاه در استان ایلام برای مناطق سیل زده و سیل زدگان قابل تقدیر و تحسین است که به بهترین صورت ممکن و با بهترین توانمندی صورت گرفته  و پاسداران عزیز  در نهایت اخلاص در حال کار و تلاش هستند و ما نیز در کنار آنان هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار