نماینده ولی فقیه در استان همدان:

کار نیروی انتظامی جهاد دائمی است

امام جمعه همدان با بیان اینکه کار نیروی انتظامی، جهاد دائمی است گفت: لباس سبز نیروی انتظامی را باید لباس تقوا نامید، چرا که مظهر ظهور و بروز امر به معروف و نهی از منکر در اجتماع است.
کد خبر: ۳۴۰۵۷۹
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۴ - 08April 2019

کار نیروی انتظامی جهاد دائمی استبه گزارش دفاع‌پرس از همدان، حجت‌الاسلام «حبیب‌الله شعبانی» نماینده ولی فقیه در استان همدان امروز در دیدار با فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی استان همدان اظهار داشت: نظم و امنیت حاکم در استان که نشانه کوچک آن را هر هفته ما در نماز جمعه شاهد هستیم، زبانزد است و باید از زحمات شما بسیار سپاسگزار باشیم.

شعبانی خاطرنشان کرد: نعمت امنیت، نعمتی است که خیلی به آن توجه نمی شود و هنگامی که خدای ناکرده آن را از دست دهیم قدر آن را خواهیم دانست و تلاش‌ها و مجاهدت‌های شما آن زمان احساس خواهد شد.

امام جمعه همدان با بیان اینکه کار نیروی انتظامی، جهاد دائمی است، ابراز داشت: محدوده کاری شما که همان برقرار کردن نظم عمومی در جامعه است را باید به عنوان جهاد فی سبیل الله یاد کرد.

وی تصریح کرد: برقرار کردن نظم و امنیت در کشور در وضعیت فعلی بسیار سخت است و اتفاقات هر روزه‌ای که در کشور اتفاق می افتد اهمیت و جایگاه کار شما را بیشتر به نمایش می گذارد.

شعبانی تحقق بخشی به عدالت اجتماعی را یکی دیگر از کارهای نیروهای نظامی و انتظامی عنوان کرد و گفت: لباسی که بر تن شما است بسیار مقدس و مبارک است.

وی یادآور شد: لباس سبز نیروی انتظامی را باید لباس تقوا نامید، چرا که مظهر ظهور و بروز امر به معروف و نهی از منکر در اجتماع است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان به معنی منکر اشاره کرد و بیان داشت: هر موضوعی که خلاف قانون باشد از آن باید به عنوان منکر یاد شود بنابراین تخلفاتی که شما و همکاران شما با آن برخورد می‌کنید نیز در جمع منکرات قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار