گام دوم/ حسینیان در گفت‌وگو با دفاع‎پرس:

جوانان با سلاح ایمان، وحدت و همدلی بیانیه گام دوم انقلاب را اجرا کنند

روح‎الله حسینیان با بیان اینکه انقلاب اسلامی از گذشته تاکنون همواره در مقابل استکبار جهانی ایستادگی کرده، گفت: امروز جوانان کشورمان با روحیه خودباوری با سلاح ایمان، وحدت و همدلی بیانیه گام دوم انقلاب را اجرا خواهند کرد.
کد خبر: ۳۴۰۵۸۸
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۰ - 14April 2019

//روح‎الله حسینیان نماینده سابق مجلس در گفت‎وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‎پرس با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اظهار داشت: این بیانیه با توجه به اینکه بیشتر مورد خطاب جوانان است از چند زاویه قابل بررسی و کارشناسی است.

وی افزود: همه امید رهبری به جوانان است و آنها هستند که فردای انقلاب و کشور را می‎سازند و می‎توانند کشوری را بر اساس اصول انقلابی اداره کنند.

حسینیان با اشاره به دستاوردهای چهل ساله انقلاب گفت: با توجه به دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی امروز می‌توانیم با رهنمودهای رهبری برای گام دوم انقلاب برنامه ریزی کنیم.

وی تاکید کرد: دشمنان انقلاب انتظار داشتند که انقلاب اسلامی چهلمین سالگرد پیروزی خود را نبیند اما امروز سعی دارند در گام دوم انقلاب سنگ‎اندازی کنند.

نماینده سابق مجلس خاطرنشان کرد: امروز شاهدیم با توجه به دشمنی‎ها و کم‎کاری‎های برخی از مسئولین، انقلاب پرتپش و بانشاط توانسته قله‌های موفقیت را فتح کند و این مهری است بر آرزوهای پوشالی دشمنان انقلاب اسلامی ایران که همیشه سعی بر براندازی انقلاب اسلامی داشتند.

وی افزود: در اوایل بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که توسط مقام معظم رهبری تنظیم شده است تمامی این نکات یادآوری شده و نشان دادند با این رهنمودها امیدی به شکست دادن انقلاب اسلامی نیست. این نکته بسیار حائز اهمیت است که رهبر انقلاب اسلامی می‎تواند ایران را از راه پر پیچ و خم اقتصادی امروز با موفقیت عبور دهد و هم آینده بسیار امیدوارانه‎ای را به کشور  نوید دهد و در قسمت پایانی بیانیه بر اساس دستاوردهای چهل ساله آینده کشور را بسیار امیدوار کننده مهندسی کردند.

حسینیان گفت: رهنمودهای مقام معظم رهبری باعث می شود که جوانان راه درست را برای آینده ایران انتخاب کنند و با برنامه‎ریزی درست برای آینده کشور تلاش کنند.

وی در مورد مقابله با آمریکا خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران از گذشته تاکنون همواره در مقابل استکبار جهانی و رژیم اشغالگر قدس ایستادگی کرده است و  امروز نیز جوانان کشورمان با روحیه خودباوری با سلاح ایمان، وحدت و همدلی بیانیه گام دوم  انقلاب را اجرا خواهند کرد.

انتهای پیام/251

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار