مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران خبر داد؛

برگزاری مراسم «اردیبهشت مقاومت» در شهرستان سیمرغ

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران گفت: مراسم گرامی‌داشت «اردیبهشت مقاومت» که امسال سومین سال برگزاری آن را در استان خواهیم داشت، در شهرستان سیمرغ برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۴۰۶۱۹
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶ - 08April 2019

«اردیبهشت مقاومت» سیمرغی می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «عبدالله ملکی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران اظهار داشت: مراسم گرامی‌داشت شهدای مدافع حرم استان مازندران که در سالروز حماسه خان‌طومان هر ساله تحت عنوان «اردیبهشت مقاومت» برگزار می‌شود امسال با حضور 42 گروه جهادی از نقاط مختلف استان مازندران که مزین به نام شهدای مدافع حرم هستند دوازدهم اردیبهشت ماه در شهرستان «سیمرغ» برگزار می‌‌شود.

وی افزود: قرار بود این مراسم طی هماهنگی‌های استانی که صورت پذیرفته بود در 12 اردیبهشت ماه در شهرستان هزارسنگر آمل برگزار شود ولی با توجه به حادثه سیل اخیر متولیان برگزاری مراسم تصمیم گرفتند این مراسم را با رویکرد جدید در شهرستان سیمرغ برگزار کنند.

ملکی بیان کرد: مراسم «اردیبهشت مقاومت» در سال 97 با تشخیص شورای فرهنگ عمومی استان در تقویم فرهنگی استان مازندران جهت گرامی‌داشت حماسه عاشورایی فرزندان خطه مبارک و سبز و سرخ مازندران، قرار گرفته است.

مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران ادامه داد: با توجه به سیل اخیر لازم است روح حماسی شهدای مدافع حرم استان مازندران به همراه گروه‌های جهادی به کمک سیل‌زدگان و آسیب دیدگان این حادثه ناگوار بشتابند تا پرچم مقاومت و ایثار همیشه تاریخ در این سرزمین شهیدپرور در اهتزاز بماند.

وی افزود: به حول و قوه الهی سپاه و بسیج و همه ادارات و سازمان‌ها و نیروهای مردمی برای هر چه بهتر برگزار شدن این مراسم در شهرستان سیمرغ وارد عرصه خواهند شد و شکر خدا وفاق خوبی بین نیروهای لشکری و کشوری وجود دارد.

ملکی در پایان گفت: تاکنون چندین جلسه قبل از سال برگزار شد که با آمدن سیل دستورالعمل‌های جدیدی برای برگزاری برنامه که مطابقت با نیازمندی‌های سیل‌زدگان در حال تهیه است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار