مدیر عامل سپهر سوره هنر:

نمایش شش فیلم در هفته هنر انقلاب/ زیباسازی شهرداری تصاویر هنر انقلاب را اکران نکرد

«محمد زرویی‌نصرآباد» از نمایش شش فیلم برگزیده جشنواره فجر در هفته هنر انقلاب خبر داد و گفت: علیرغم استقبال شهردار تهران، سازمان زیباسازی شهرداری تصاویر گنجینه هنر انقلاب را اکران نکرد.
کد خبر: ۳۴۰۶۴۴
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۳ - 08April 2019

نمایش شش فیلم در هفته هنر انقلاب/ زیباسازی شهرداری تصاویر هنر انقلاب را اکران نکردبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، نشست خبری «هفته هنر انقلاب» و جشنواره «شعر و داستان انقلاب» با حضور مجدالدین معلمی دبیر هفته هنر انقلاب و محمد زرویی‌نصرآباد مدیر عامل سپهر سوره هنر در حوزه هنری برگزار شد.

محمد زرویی‌نصرآباد مدیر عامل سپهر سوره هنر در ادامه با بیان اینکه هفته هنر انقلاب از فردا (سه‌شنبه 20 فروردین ماه) در 31 استان برگزار خواهد شد، اظهار داشت: افتتاحیه هفته هنر انقلاب فردا با آیین غبارروبی از مزار شهید آوینی و تجدید میثاق هنرمندان با امام راحل (ره) آغاز خواهد شد.

وی درباره برنامه‌های این هفته در مراسم استان‌ها گفت: ورک‌شاپ‌ها، نمایشگاه‌ها، پخش فیلم‌های برگزیده، رونمایی از تولیدات مختلف، ویژه برنامه‌های شبکه‌های استانی، برگزاری شب خاطره و شعر، معرفی چهره سال استان‌ها، مسابقات و سرودهای مختلف را در شهرستان‌ها خواهیم داشت.

مدیر عامل سپهر سوره هنر درباره برنامه‌های هفته هنر انقلاب در تهران خبر داد: در افتتاحیه هفته هنر از طالب‌زاده و غلامعلی طاهری و 26 هنرمند خالق آثار هنری تجلیل خواهد شد.

زرویی‌نصرآباد عنوان کرد: پنج‌شنبه شب مراسم خاطره‌گویی ویژه هنر انقلاب را خواهیم داشت. برنامه در حلقه رندان، جشنواره «شعر و هنر انقلاب»، شب شعر دیدار ماه با حضور 44 شاعر پیشکسوت را در حوزه هنری خواهیم داشت. همچنین در همایش 40 سالگی موسیقی انقلاب نیز را به موسیقی 40 ساله انقلاب خواهیم پرداخت.

وی ادامه داد: ما در این شب‌ها شش فیلم «رد خون، دیدن این فیلم جرم است، 23 نفر، بنیامین، قصر شیرین و شبی که ماه کامل شد» را پخش خواهیم کرد. 2 نمایش صحنه‌ای و چهار نمایش خیابانی را در حوزه هنری و دانشگاه تهران، تئاتر شهر در برنامه داریم. امسال سعی کردیم مشارکت بیشتری را داشته باشیم و برنامه‌ها را در جاهای مختلف نمایش دهیم.

مدیر عامل سپهر سوره هنر گفت: حدود 200 فایل از گنجینه هنر انقلاب به شهرداری ارسال شده و با وجود استقبال شهردار تهران، اما سازمان زیباسازی با ما همکاری نکرد؛ همچنین 2 نمایشگاه عکس از 40 سال عکاسی و اتفاقات ایران را در نمایشگاه خانه عکاسان را خواهیم داشت.

زرویی گفت: 120 عنوان کتاب ترجمه شده سوره مهر که به زبان‌های مختلف ترجمه شده را در یک نمایشگاه ارائه خواهیم کرد. 100 آیتم موشن گرافیک با موضوع هنر انقلاب که نشان‌دهنده عکس‌العمل هنرمندان ایرانی نسبت به مسائل جهانی بوده از تمام شبکه‌های تلویزیونی پخش می‌شود و اختتامیه نیز روز دوشنبه هفته آینده با معرفی چهره سال هنر انقلاب و جمع‌بندی برنامه‌های مختلف برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار