سردار کرمی:

گشت‌های هدفمند انتظامی در مناطق سیل‌زده راه‌اندازی شد

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا گفت: در راستای تقویت امنیت مناطق سیل‌زده و با بکارگیری موتور‌های چهارچرخ، گشت‌های هدفمند انتظامی راه‌اندازی شد.
کد خبر: ۳۴۰۶۵۵
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۵ - 08April 2019

گشت‌های هدفمند انتظامی در مناطق سیل‌زده راه‌اندازی شدبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حسن کرمی» فرمانده یگان‌های ویژه ناجا درباره اقدامات انجام شده توسط یگان‌های ویژه در مناطق سیل‌زده اظهار داشت: با تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان یگان ویژه، برقراری امنیت در مناطق سیل‌زده تقویت شده و روند خدمت‌رسانی به مردم نیز رو به افزایش است.

وی ادامه داد: نیرو‌های یگان ویژه تا پایان در کنار مردم سیل‌زده خواهند بود و از هیچ‌گونه تلاشی در جهت خدمت‌رسانی به هموطنان دریغ نمی‌کنند.

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا عنوان کرد: یگان ویژه با استفاده از تجهیزات مهندسی همچون دستگاه‌های مکنده آب، بیل مکانیکی، نانوایی سیار و... به طور مداوم و شبانه روزی در مناطق سیل‌زده در حال امدادرسانی است.

سردار کرمی با اشاره به انتقال چندین دستگاه از موتور‌های چهارچرخ به شهرستان‌های آق قلا و گمیشان خاطرنشان کرد: در راستای تقویت امنیت مناطق سیل‌زده با بکارگیری از موتور‌های چهارچرخ، گشت‌های هدفمند انتظامی راه‌اندازی شد تا مردم در موضوع امنیت هیچ‌گونه دل نگرانی نداشته باشند.

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا گفت: برقراری امنیت و خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده شاخص‌ترین هدف یگان ویژه است که به لطف خدا این مجموعه به عنوان خادم مردم با تمام وجود برای رفع مشکلات ناشی از سیلاب تلاش می‌کند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار