فرمانده سپاه امام صادق (ع) بوشهر خبر داد؛

تعیین سپاه امام صادق (ع) بوشهر به عنوان معین شهرستان باوی خوزستان

سردار علی رزمجو گفت: در نشستی که با حضور فرماندهان سپاه در استان خوزستان برگزار شد، استان بوشهر به عنوان استان معین بازسازی و کمک‌رسانی به ۱۰۰ هزار نفر از هموطنان سیل‌زده شهرستان باوی و ۵ روستای خوزستان تعیین شد.
کد خبر: ۳۴۰۶۵۹
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۷ - 08April 2019

تعیین سپاه امام صادق (ع) بوشهر به عنوان معین شهرستان باوی خوزستان

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، سردار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با اشاره به این که از ابتدای وقوع سیل در استان‌های مختلف کشور مردم استان بوشهر پیشگام در کمک‌رسانی به مردم سیل‌زده  بوده‌اند، اظهار داشت: سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر نیز از تمام امکانات خود برای رسیدگی به مردم و ساماندهی مناطق سیل‌زده استفاده می‌کند.

وی گفت: در همین راستا در نشستی که با حضور فرماندهان سپاه در استان خوزستان برگزار شد، استان بوشهر به عنوان استان معین بازسازی و کمک‌رسانی به 100 هزار نفر از هموطنان سیل‌زده شهرستان باوی و 5 روستای خوزستان تعیین شد.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به تشکیل قرارگاه تخصصی یاری رسانی سپاه استان در شهرستان باوی خوزستان تصریح کرد: از تمام امکانات مختلف در حوزه‌های فنی، لجستیکی و تخصصی خود برای کمک به سیل ‌زدگان این منطقه استفاده خواهیم کرد.

وی از راه‌اندازی آشپزخانه و نانوایی برای تهیه غذای گرم برای مردم این شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: نیاز کنونی مردم این منطقه مرغ، گوشت، برنج، آرد، حبوبات، کنسرو، گونی پلاستیکی، پتو، پمپ تخلیه آب، سرویس بهداشتی و حمام سیار است.

سردار رزمجو از ساخت سیل‌بند در شهرها و روستاهای شهرستان باوی خوزستان توسط سپاه استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: سپاه با امکانات از جمله لودر، بولدوزر، کامیون و دیگر ماشین‌آلات مورد نیاز در این منطقه حضور یافته و خدمات لازم را ارائه خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار