سردار هادیانفر به دفاع‌پرس خبر داد؛

ساخت استراحتگاه در جاده‌ها با هدف کاهش واژگونی خودرو‌ها

رئیس پلیس راهور ناجا از ساخت استراحتگاه در جاده‌ها با هدف کاهش واژگونی خودروها خبر داد.
کد خبر: ۳۴۰۶۶۶
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۶:۴۶ - 12April 2019

ساخت استراحتگاه در جاده‌ها برای کاهش واژگونی خودرو‌هاسردار «سید کمال هادیانفر» رئیس پلیس راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با اشاره به اینکه در نوروز 98 بیش از 43 درصد از تصادفات منجر به فوت و جرح ناشی از واژگونی خودرو‌ها بوده است، اظهار داشت: برای اولین بار کمیسیون ایمنی راه با حضور وزیر راه، وزیر کشور و اعضای شورای عالی ترافیک در هفته آخر سال 97 برگزار و تصمیمات خوبی در آن گرفته شد.

وی ادامه داد: یکی از تصمیماتی که عمده وقت جلسه به آن اختصاص داشت، موضوع ساخت استراحگاه برای رانندگان بود.

سردار هادیانفر افزود: در این جلسه مقرر شد برای کوتاه‌مدت رستوران‌های بین راهی، بعنوان محلی برای استراحت رانندگان باشد و پیش‌بینی‌هایی شد که برای سال‌های آینده مکان‌هایی برای استراحت رانندگان در نظر گرفته شود.

رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به اینکه انحراف به چپ در ایام نوروز باعث تصادفات زیادی شد، گفت: در این کمیسیون مقرر شد که جاده‌ها دوطرفه شود تا تصادفات رخ به رخ کاهش پیدا کند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه در سفر‌های راهیان نور در جنوب کشور هیچگونه حادثه ترافیکی رخ نداد، گفت: مدل راهیان نور و حضور کاروان‌های راهیان نور می‌تواند الگویی برای سفر‌های دیگر شود.

رئیس پلیس راهور ناجا ادامه داد: با برنامه‌ریز‌های صورت گرفته در سال‌های گذشته حوادث ناگوار در اردو‌های راهیان نور به حداقل خود رسیده است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار