مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران خبر داد؛

اجرای طرح سپاس «علمداران حماسه» در ۲۲ شهرستان مازندران

«هدایت مظلومی» با بیان این‌که قدردانی، تکریم و تجلیل از جانبازان و ترویج فرهنگ جانبازی در جامعه، مهم‌ترین رسالت امروز ما محسوب می‌شود، از اجرای طرح سپاس «علمداران حماسه» در ۲۲ شهرستان مازندران خبر داد.
کد خبر: ۳۴۰۶۹۲
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۰ - 08April 2019

اجرای طرح علمداران حماسه در ۲۲ شهرستان مازندرانبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «هدایت مظلومی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران امروز (دوشنبه) در جمع خبرنگاران، با تبریک ایام شعبانیه، با بیان این‌که جانبازان نماد صلابت و اسناد پرافتخار کشور هستند، اظهار داشت: جانبازان سرافراز در دفاع از میهن، نظام و انقلاب، عضوی از اعضای بدن خود را تقدیم کردند تا آرامش و امنیت و آسایش در جامعه فراهم شود.

وی با اشاره به این‌که جانبازان راویان زنده و سفیران واقعی حماسه هشت سال دفاع مقدس هستند، افزود: قدردانی، تکریم و تجلیل از جانبازان و ترویج فرهنگ جانبازی در جامعه، مهم‌ترین رسالت امروز ما محسوب می‌شود.

مظلومی با ارج نهادن به مقام والای جانبازان و ضرورت تکریم از این افراد، گفت: به مناسیت روز جانباز و به منظور قدرشناسی و تجلیل از زحمات آنان، طرح سپاس «علمداران حماسه» در ۲۲ شهرستان مازندران اجرا می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران افزود: دیدار از جانبازان با هماهنگی و محوریت بنیاد‌های تابعه توسط فرمانداران، ائمه جمعه و مسئولان ادارات و نهاد‌ها همزمان با سالروز میلاد با سعادت حضرت اباالفضل العباس (ع) و روز جانباز صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اعزام پیام‌آوران ایثار به دستگاه‌ها و مدارس استان، گفت: در مراسم و برنامه‌هایی که به مناسبت بزرگداشت روز جانباز برگزار می‌شود، پیام‌آوران ایثار متشکل از جانبازان جهت روایت‌گری به دستگاه‌ها، دانشگاه‌ها و مدارس استان اعزام و به خاطره‌گویی می‌پردازند.

مدیرکل بنیاد شهید مازندران، دیدار با جانبازان قطع نخاعی در مرکز توانبخشی امام علی (ع)، برگزاری مسابقات ورزشی، تبلیغات محیطی و شهری، آذین‌بندی و برگزاری مراسم تجلیل از جانبازان شاغل در ادارات و دستگاه‌ها را از دیگر برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در روز جانباز عنوان کرد.

مظلومی گفت: مصاحبه رادیویی با جانبازان، نشست هم‌اندیشی با جانبازان، خاطره‌گویی توسط جانبازان در نماز جمعه، استفاده از فرمایشات حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) درباره مقام و منزلت جانباز در سربرگ مکاتبات و اتوماسیون اداری، اطلاع‌رسانی و درج بیانیه، تهیه کلیپ و تیزر در ارتباط با روز جانباز، در این ایام صورت می‌گیرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران از برگزاری گردهمایی جانبازان در استان خبر داد و گفت: به مناسیت روز جانباز گردهمایی جانبازان سرافراز این اسوره‌های ایثار و استقامت و خانواده‌های آنان همراه با ویژه برنامه‌های فرهنگی در ۲۲ شهرستان مازندران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار