معرفی آثار هنرمندان انقلاب در مجموعه مستند «چهره در قاب»

مدیر گروه مستند روایت فتح از پخش مجموعه مستند «چهره در قاب» شامل زندگی و آثار هنرمندان دغدغه‌مند انقلاب از شبکه مستند سیما خبر داد.
کد خبر: ۳۴۰۶۹۶
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۶ - 08April 2019

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «اصغر بختیاری» مستندساز و مدیر گروه مستند روایت فتح از تولید مجموعه چهره در قاب و پخش آن از رسانه ملی خبر داد و اظهار داشت: این مجموعه محصول سال ۹۶ گروه روایت فتح است که به زندگی هنرمندان برجسته هنرانقلاب و آثار آنان می‌پردازد که طیف‌های مختلفی از هنرمندان عکاس، مجسمه‌ساز، نقاش، طراح صحنه و نویسنده در این مجموعه حضور دارند.

وی گفت: سعی داریم تا به یاری خدا و فراهم آمدن شرایط ادامه این مجموعه را با حضور هنرمندان دیگر سایر رشته‌های هنری تولید کنیم تا ان‌شاالله بتوانیم با معرفی این چهره‌های ماندگار و دغدغه‌مند هنر انقلاب زندگی و آثار این هنرمندان برجسته را در سطح جامعه و علی الخصوص برای نسل جوان منعکس کنیم.

بختیاری افزود: این برنامه از امشب (دوشنبه نوزدهم فروردین‌ماه) از ساعت ۱۹ از شبکه مستند سیما به مناسبت هفته هنرانقلاب پخش می‌شود.

بنا بر این گزارش، مراسم بزرگداشت شهید سید مرتضی آوینی ساعت ۱۷ فردا (سه‌شنبه) مقارن با بیست و ششمین سال شهادت وی، از سوی بنیاد فرهنگی روایت فتح، در محل این بنیاد واقع در میدان فردوسی، خیابان سپهبد قرنی، روبروی پمپ بنزین برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار